کد خبر: ۷۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
ترکیب و شماره های پیراهن بازیکنان مشخص شد
باشگاه پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات تابستانی موفق شد هفت بازیکن جوان و با تجربه را جذب کند. سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی ستاره‌های خود از جمله علیرضا بیرانوند، احمدنوراللهی، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور و ... را حفظ کردند و ۷ بازیکن دیگر از جمله احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کردند و همچنین به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند.

آنچه درباره نقل و انتقالات پرسپولیس باید بدانید + جزئیات

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده حضور در رقابت‌های لیگ نوزدهم می‌شود که این تیم به دنبال چهارمین قهرمانی پیاپی است و تلاش می‌کند تا همچنان قهرمان لیگ ایران شود.

سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی ستاره‌های خود از جمله علیرضا بیرانوند، احمدنوراللهی، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور و ... حفظ کردند و ۷ بازیکن دیگر از جمله احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کردند و همچنین به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند.

کالدرون دیروز (یکشنبه) بیان کرد که انتظارم داریم تا مهاجم خارجی تا ۴۸ ساعت دیگر به تهران بیاید و قراردادش را امضا کند.

البته به جز ورودی‌ها که ۷ بازیکن بود و کالدرون روی آن‌ها حساب ویژه‌ای بازی کرده، هفت بازیکن هم از پرسپولیس جدا شدند.

خروجی‌های پرسپولیس:

  • ماریو بودیمیر، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی شریفی، شایان مصلح، سروش رفیعی، سعید کریمی و ابوالفضل درویشوند

در حال حاضر در لیست بزرگسالان پرسپولیس، بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و علی علیپور حضور دارند که البته به آن‌ها یک بازیکن خارجی هم اضافه خواهد شد.

در لیست بازیکنان جوان هم نام امیر روستایی، بشار رسن، محمد امین اسدی، احمدرضا احمدوند، مهدی عبدی، محمد حسینی، سعید حسین پور، آدام همتی و احسان حسینی دیده می‌شود.

همانطور که می دانید شماره پیراهن در فوتبال ایران برای بازیکنان خیلی مهم است. قرار است شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس تا چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام شود. اما شماره احتمالی پیراهن بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس را بسیاری به این شرح می دانند:

  1. علیرضا بیرانوند
  2. امید عالیشاه
  3. شجاع خلیل زاده
  4. سید جلال حسینی
  5. بشار رسن
  6. محمد حسین کنعانی زادگان
  7. مهاجم خارجی که تا فردا قرارداد خواهد بست.
  8. احمدنوراللهی
  9. مهدی ترابی
  10. فرشاد احمدزاده
  11. کمال کامیابی نیا
  12. امیرحسین بیات
  13. حسین ماهینی
  14. احمدرضا احمدوند
  15. محمد انصاری
  16. مهدی عبدی
  17. مهدی شیری
  18. محسن ربیع خواه
  19. وحیدامیری
  20. امیر روستایی
  21. آدام همتی
  22. ساسان زمانه
  23. محمد امین اسدی
  24. شماره سابق هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس که شماره این بازیکن برای همیشه بایگانی شد.

البته پرسپولیسی‌ها شماره پیراهن‌های دیگری نیز دارند:

۴۴. بوژیدار رادوشوویچ

۲۶. سعید حسین پور

۳۸. احسان حسینی

۴۴. بوژیدار رادوشوویچ

۷۰. علی علیپور

۸۸. سیامک نعمتی

لازم به ذکر است، ۹۰ درصد این شماره‌ها قطعی است، اما احتمال دارد با توافق بازیکنان و باشگاه، شماره‌ها تغییر کند که بعید به نظر می‌رسد. همچنین پرسپولیسی‌ها به احتمال زیاد شماره پیراهن ۷ را مانند استقلال به مهاجم جدید خارجی خود می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار