کد خبر: ۷۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
با حضور این مهاجم برزیلی صورت خواهد گرفت؛
در فصل نقل‌وانتقالات لیگ نوزدهم کالدرون قصد دارد با آوردن بازیکن مدنظر خود یک مثلث قوی را در فاز هجومی ایجاد کند.

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به نظر می رسد با حضور یک مهاجم شش دانگ همان تیمی شود که هواداران از آن انتظار پوکر یا کسب چهارمین قهرمانی پیاپی را دارند. در این میان موضوع جذب مهاجم جدید وارد مرحله جدیدی شده. البته کالدرون هم قصد دارد با آوردن بازیکن مدنظر خود یک مثلث قوی را در فاز هجومی ایجاد کند که در تاریخ پرسپولیس هم کم نظیر باشد.

 

از زمان رفتن طارمی حتی برانکو موفق نشد زوج خوبی برای علی علیپور پیدا کند تا با خسته شدن علیپور قدرت هجومی آنها نیز تحلیل برود و حالا ماجرای پرسپولیس و مهاجم خارجی ادامه دار شده که یکی از دلایل آن می تواند ناکامی خارجی هایی مانند منشا و بودیمیر در خط حمله باشد. شاید این موضوع باعث شده تا مسئول پرسپولیسی با سختگیری ویژه‌ای به بحث مهاجم خارجی ورود کنند.

 

بعد از آن بازیکنان زیادی مثل هاسکیچ، دی سانتو، بالاژ، رنیرو، جبور و اخیرا مایگا به عنوان گزینه‌های پرسپولیس مطرح شدند که هرکدام چند روز بیشتر دوام نیاوردند تا نوبت به جدیدترین آن‌ها یعنی اندرسون لوپز برزیلی برسد. مهمترین ویژگی لوپز که وی را در کانون توجه کالدورن قرار خواهد داد توانایی وی در بازی به عنوان مهاجم سایه یا وینگر است که از او یک بازیکن چند پسته ساخته است.

 

 

کالدرون برخلاف برانکو، قصد دارد تیمش را با یک مهاجم مرکزی یعنی علیپور در کنار دو وینگر به میدان بفرستد بنابراین با توجه به این که لوپز سابقه بازی در پست وینگر را دارد به کار سرخ پوشان می‌آید. علاوه بر گلزن بودن، گلساز خوبی هم به حساب می‌آید و می‌تواند نقش علیپور برای طارمی را این بار به صورت برعکس به خوبی انجام دهد.

 

از طرفی 25سالگی سن خوبی برای یک خارجی خواهد بود که به ایران می‌آید و می‌تواند از ایران پلی برای حضور در فوتبال متول حوزه خلیج فارس بزند. در صورت قطعی شدن این انتقال مثلث علیپور، لوپز، ترابی و یا حتی امیری با توجه به قابلیت جابجایی این بازیکن به یکی از مخوف‌ترین مثلث های هجومی نه فقط چند سال اخیر بلکه تاریخ چند دهه ای پرسپولیس است؛ کاری که بسیار سخت به نظر می رسد چراکه هواداران این تیم به حمله کردن عادت دارند.

110

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار