کد خبر: ۷۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
سرمربی پرسپولیس قصد دارد در لیگ نوزدهم یک سورپرایز خاص برای هواداران داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران با هدایت گابریل کالدرون یک سورپرایز خاص برای لیگ نوزدهم دارد. به طور کلی تغییر سیستم در طول بازی یکی از پیچیده ترین کارهای فنی در این رشته به شمار می رود.

 

در برخی اخبار شنیده شد، گابریل کالدرون بعد از چند جلسه تمرینات تاکتیکی تیمش و آزمایش کردن چند سیستم متغیر در نهایت تصمیم گرفت به همان روش فصل قبل یا بهتر است بگوییم چهار فصل قبل بازی کند. گابریل کالدرون قصد داشت تیمش را با دو سیستم 3-4-3 و 2-5-3  روانه میدان کند اما خیلی زود متوجه شد که شاگردانش به بازی با سه دفاع عادت ندارند و از این‌رو مجبور شد همان سیستم مدنظر برانکو که 2-4-4 بود را در تمرینات اخیر تیمش پیاده کند. از آنجا که پرسپولیس در خط دفاع و هافبک نفرات زیادی را در اختیار دارد رقابت برای حضور در ترکیب اصلی در تیم بیشتر از گذشته خواهد بود.

 

 

اما گویا این خبر صحت ندارد و شنیده می شود در بازی های تدارکاتی با پیکان و نفت مسجد سلیمان کالدرون توانسته سیستم بازی را در نیمه دوم تغییر بدهد و البته در این برنامه ریزی اینیگیو والنسیا دستیار او نیز نقش ویژه ای ایفا می کرده و پرسپولیسی ها این کار را به خوبی انجام و قطعا در لیگ نوزدهم این موضوع می تواند هواداران را با بازی های بسیار خوب خوشحال کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار