کد خبر: ۷۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
ضیاءالله اعزازی اظهار داشت: بانک رفاه کارگران در دوران مدیریت کنونی بانک رفاه توانسته خدمات بسیار خوبی در جهت توسعه فناوری های مدرن داشته باشد و به نوبه خود یکی از مهم ترین حامیان این صنعت نوپا در کشور به حساب می آید.

این بانک همچنین توانسته در خصوص توسعه بانکداری دیجیتال نیز گام های بلندی بردارد و با حمایت از تولید کننده ها و همچنین استارت آپ هایی که ایده های جدید در بخش صنعت و تولید دارند شرایطی فراهم کند تا با سهولت بیشتری به تسهیلات مورد نیاز خود دسترسی یابند.
اعزازی گفت: پرداخت بالغ بر 19 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط طی سال های 96، 97 و دو ماهه نخست سال جاری، از خدمات بانک رفاه کارگران در حوزه خدمات اعتباری است.
وی افزود: از دیگر فعالیت های این بانک برای توسعه فناوری های نوین با تمرکز بر امر تحقیق، توسعه و نوآوری، ایجاد و ارائه چندین خدمت مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در این زمینه موفق به کسب جایزه نوآوری در سطح ملی نیز شده است .
دیگر اقدام بسیار درخور این بانک حمایت از شرکت های استارتاپی است و به همین منظور نیز حضور بسیار فعالی در نمایشگاه الکامپ داشت و حمایت های زیادی از برگزاری نمایشگاه و همچنین شرکت کننده های آن داشت و بسیاری از کسانی که آثار خود را در آن نمایشگاه ارائه کردند تحت حمایت های تسهیلاتی این بانک قرار خواهند گرفت تا بتوانند ایده های خود را به مرحله انجام برسانند.
این بانک تلاش دارد تا بتواند تسهیلات و شرایط بهتری را برای رفاه و توسعه صنایع دانش بنیان فراهم نماید اما در این راه نیاز به همراهی مسئولان کشور و به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به نظر می رسد اخیراً تلاش های خوبی در این زمینه شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: