کد خبر: ۷۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
فدراسیون فوتبال عراق به اتفاق جنجالی که در مراسم افتتاحیه رقابت‌های فوتبال غرب آسیا در کربلا رخ داد واکنش نشان داد

فدراسیون فوتبال عراق به اتفاق جنجالی که در مراسم افتتاحیه رقابت‌های فوتبال غرب آسیا در کربلا رخ داد واکنش نشان داد

عذرخواهی رسمی فدراسیون فوتبال عراق بخاطر اتفاقات ورزشگاه کربلا

مراسم افتتاحیه رقابت‌های فوتبال غرب آسیا در ورزشگاه کربلا برگزار شد. افتتاحیه‌ای که حضور زنان بی‌حجاب در آن واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و باعث اعتراض‌های زیادی شد. اکنون فدراسیون فوتبال عراق به خاطر این اتفاق بیانیه‌ای صادر و عذرخواهی کرد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال عراق آمده است: "واکنش‌های که نسبت به برگزاری مراسم افتتاحیه به وجود آمده چه به صورت مثبت و چه به صورت منفی برای ما محترم است. باید تاکید کنیم که شهر کربلا قداست خاص خود را دارد. وزارت ورزش و جوانان برگزاری مراسم افتتاحیه را به یک شرکت لبنانی داد. قرار بود که مراسم مختصر باشد و به بهترین شکل کشور ما را که از دست تکفیری ها نجات یافت به تصویر بکشد".

در ادامه این بیانیه آمده است: "بسیاری براین باور هستند که این برگزاری چنین مراسمی نوعی بی احترامی به دین و قداست شهر کربلا است. فدراسیون فوتبال عراق عذرخواهی شدید خود را از آنچه اتفاق افتاده اعلام می‌دارد. آنچه که اتفاق افتاد اصلا عمدی نبود و هدف خاصی نداشت".

وزارت ورزش و جوانان عراق هم نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و تاکید کرد که قصد و عمدی در آن نبوده و مانع هر چیزی خواهد بود که قداست شهر کربلا را خدشه دار کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir


برچسب ها: جنجال های ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار