کد خبر: ۷۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
مدیرعامل بانک ایران زمین در بازدید از شعب شهر تهران گفت: امروز نگاه مشتریان به شعب بانکی نسبت به گذشته تغییر کرده است. در حال حاضر خدمتی وجود ندارد که نتوانیم از طریق ابزارهای هوشمند به مردم ارائه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مدیرعامل بانک ایران زمین به همراه معاون عملیات بانکی با حضور در تعدادی از شعب تهران ضمن بازدید از این شعب، گفت: در حال حاضر 97 درصد تراکنش‌های بانک ایران زمین در خارج از شعب انجام می‌شود و این موضوع در سایر بانکها نیز با آمار مشابهی وجود دارد، که این خود نشان می‌دهد تغییرات بزرگی در سالهای اخیر صورت گرفته است.
وی افزود: نسبت به گذشته شاهد کاهش تعداد شعب بانکها هستیم. اما واقعیت این است که عمده اتفاقی که در حال رخ دادن است، تغییر نقش شعب است.
مدیرعامل بانک ایران زمین، با اشاره به سرعت رشد تکنولوژی اظهار داشت: در حال حاضر در بخشی از موارد سرعت تکنولوژی از قوانین ما پیشی گرفته است، که جا دارد نهادهای متولی موضوعاتی مانند امضاء دیجیتال و احراز هویت برای بازگشایی حساب از راه دور را حل کنند.
در این بازدید هادی قدیمی معاون عملیات بانکی از همکاران شعب خواست با ارتقاء دانش خود در حوزه بانکداری دیجیتال مشتریان را با فضا و ابزار جدید بانکداری آشنا کنند.
وی افزود در حال حاضر همراه بانک ایران زمین با رویکرد بانکداری دیجیتال امکان ارائه بسیاری از خدمات بانکی مانند درخواست دسته چک، تمکن مالی و ... را از راه دور فراهم کرده است و در آینده نزدیک نیز با همین رویکرد ابزار جدیدی به آن افزوده می‌شود.
در بازدید از شعب شریعتی، کلاه دوز، پاسداران و میدان مادر معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استان تهران، مدیر منطقه یک امور شعب تهران و رئیس اداره روابط عمومی، مدیر عامل را همراهی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: