کد خبر: ۷۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
مديرعامل بانک اقتصادنوين ضمن تشريح عملکرد اين بانک، روند حرکتي سال 98 را بسيار مثبت و اميدوار کننده ارزيابي کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، عليرضا بلگوري، مديرعامل اين بانک در جلسه شوراي مديران گفت: خوشبختانه با اقدا‌م‌هاي زيربنايي انجام‌شده در سال گذشته، زمينه براي رشد و تعالي بانک فراهم شده و اين روند حرکتي مثبت از نتايج انجام کار استاندارد و باکيفيت است.
او با اشاره به ارائه محصولات و خدمات نوين در ماه‌هاي اخير، گفت: با اقدام‌هاي انجام‌ شده علي‌رغم کاهش نرخ سود سپرده‌ها و قيمت تمام‌ شده پول، روند رشد منابع بانک در وضعيت مناسبي قرار دارد. اکنون لازم است حوزه‌هاي اعتبارات، بانکداري شرکتي، سرپرستي‌ها و شعب بانک با رعايت بهداشت اعتباري، نسبت به افزايش متناسب تسهيلات اعطايي و درآمدهاي بانک اقدام کنند.
بلگوري کاهش مطالبات معوق بانک را از ديگر توفيقات سال جاري برشمرد و با تقدير از فعاليت‌هاي حوزه حقوقي در مورد پرونده‌هاي بدهکاران بزرگ بانک گفت: تعيين ‌تکليف مطالبات معوق بانک و وصول آن‌ها، جان تازه‌اي بر پيکره بانک خواهد دميد و اميدواريم تا پايان شش‌ماهه نخست سال 98 خبرهاي بسيار خوبي براي همکاران داشته باشيم.
مديرعامل بانک اقتصادنوين با اشاره به پرونده تعرض به صندوق امانات شعبه شيراز شمالي، اظهار کرد: اين پرونده ابعاد و پيچيدگي‌هاي فراواني داشت که خوشبختانه با تلاش همکاران حوزه‌هاي حفاظت و انتظامات، بازرسي و حقوقي، اين مسئله به‌خوبي مديريت شد و با همکاري خوب نهادهاي قضايي و انتظامي، بخش عمده‌اي از اموال مشتريان تحويل شد و مابقي نيز در دست تحويل است. او افزود: مستندسازي اين تجربه منحصربه‌فرد مي‌تواند مورد استفاده و بهره‌برداري نظام بانکي کشور قرار گيرد.
بلگوري حل پرونده شرکت صرافي اقتصادنوين را از ديگر اخبار خوب اين روزهاي بانک دانست و گفت: خوشبختانه با ارائه دفاعيات و ابطال راي دادگاه، بخش عمده‌اي از مسائل اين شرکت حل شده است و پس از اخذ مجوزهاي لازم از بانک مرکزي به‌زودي شاهد توسعه خدمات قابل ارائه در اين شرکت خواهيم بود.
مديرعامل بانک اقتصادنوين همچنين در رابطه با برگزاري مجامع عمومي بانک و ارائه گزارش عملکرد به سهامداران، گفت: با تلاش‌هاي انجام ‌شده در حوزه‌هاي مالي و مديريت شرکت‌ها، صورت‌هاي مالي در موعد مقرر، نهايي و مجامع شرکت‌هاي گروه نيز به ‌موقع برگزار شد. بر اين اساس تلاش کرديم طبق زما‌ن‌بندي مشخص‌ شده، مجمع عمومي بانک را تشکيل دهيم که با انجام اصلاحات نهايي مد نظر بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، در روزهاي آتي شاهد برگزاري آن خواهيم بود.
او با اشاره به عملکرد مالي سال گذشته بانک اقتصادنوين گفت: زيان اعلامي سال 97 ناشي از تاکيد مديريت ارشد بانک بر شفافيت کامل صورت‌هاي مالي بود و تلاش کرديم منافع کوتاه‌مدت را قرباني مصالح بلندمدت نکنيم. ازاين‌رو امروز مي‌توانيم ادعا کنيم يکي از شفاف‌ترين صورت‌هاي مالي را در نظام بانکي کشور ارائه کرده‌ايم.
بلگوري در ادامه ضمن اشاره به برگزاري مجمع عادي به‌طور فوق‌العاده و انتخاب اعضاي هيات ‌مديره بانک، تاکيد کرد: فارغ از اين‌که چه اتفاقاتي در موضوعات مرتبط با سهامداري بانک رخ مي‌دهد، بايد تمام تمرکز و تلاش بدنه اجرايي بانک اقتصادنوين معطوف به عملکرد باشد و همه همکاران در هر رده و جايگاهي با رفتار حرفه‌اي براي انجام کار باکيفيت و استاندارد تلاش کنند.
مديرعامل بانک اقتصادنوين در پايان توجه به سرمايه انساني را از رويکردهاي استراتژيک بانک برشمرد و ابراز اميدواري کرد با بهبود شاخص‌هاي عملکردي و با مساعدت هيئت‌مديره، شاهد تحولاتي در اين زمينه باشيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: