کد خبر: ۷۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
آیا قرار است فصل جدید برنامه فوتبال برتر با نامی جدید و آشنا پخش شود

آیا قرار است فصل جدید برنامه فوتبال برتر با نامی جدید و آشنا پخش شود

گزارش ویژه/ فوتبال برتر یا نود؟ مساله این است!

از آخرین قسمت برنامه نود بیش از ۵ ماه می گذرد. برنامه ای که چند روز قبل شایعه شده بود امکان پخشش از شبکه ورزش وجود دارد اما یکی از مدیران شبکه ورزش این شایعه را تکذیب کرد تا مشخص شود که دیگر خبری از برنامه نود نخواهد بود.

در چنین شرایطی شبکه سه قصد دارد به مانند چند ماه گذشته که فوتبال برتر را با شکل و شمایلی جدید روی آنتن فرستاده بود؛ دوباره از محمد حسین میثاقی و تیمش به عنوان جانشین نود استفاده کند.

 اگر خاطرتان باشد فوتبال برتر در طول ماه‌های گذشته زمان مشخصی برای پخش نداشت و هر روزی که امکانش بود وارد کنداکتور شبکه سه می شد و در نهایت روز شنبه به عنوان روز ثابت برنامه تحلیلی فوتبال برتر یا شبه نود تعیین شد اما مثل اینکه این بار برنامه تحلیلی قرار است دوشنبه شب ها و در شب تخصصی برنامه روی آنتن برود.
 از راهروهای جام جم خبر می رسد که ممکن است این برنامه در فصل جدیدش دوشنبه ها  پخش شود و حتی امکان تغییر نامش به نود هم وجود دارد. اتفاقی که اگر رخ دهد قطعا پر سر و صدا خواهد بود.

در هر حال هنوز به صورت رسمی موضع شبکه سه و ورزش درباره برنامه های نود، فوتبال برتر( هم پخش زنده و هم برنامه تحلیلی) و هم شبهای فوتبالی شبکه ورزش مشخص نشده است اما آنچه که مشخص است این است که فعلا تیم محمد حسین میثاقی، وظیفه تولید محتوا در هر دو برنامه پخش زنده و تحلیلی فوتبال برتر را بر عهده دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


برچسب ها: برنامه نود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار