کد خبر: ۷۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
حجت الاسلام والمسلمین نظرعلی ابراهیمی پورامام جمعه شهرستان آبادان و مهندس حمیدپور شهردار آبادان صبح دوشنبه ١٤ مرداد از پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان بازديد و از اقدامات انجام شده دراین پالایشگاه طی سالهای اخیر تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول ، در این دیدار حجت الاسلام ابراهيمي پور امام جمعه آبادان از اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی مجمتع صنعتی بریم و میزان تولید و عرضه محصولات شرکت در منطقه تقدير وتشكر و بر ادامه این روند تاکید کرد.
وی همچنین گفت: بازسازی‌های انجام شده از جمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه پس از حدود 36 سال، راه اندازی کولینگ تاور (برج خنک کننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان که این پروژه‌ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده و همچنین تعمیرات اساسی پالایشگاه روغن سازی آبادان پس از 20 سال در سال رونق تولید با هدف افزایش تولید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
در ادامه این جلسه دكترهاشمي مدير پالايشگاه روغن سازي ايرانول آبادان ضمن خيرمقدم به آنان گزارشي از مجموعه فعاليت هاي اين پالايشگاه و همچنين اقدامات صورت گرفته در خصوص بازسازي بريم وتوليد محصول دراين مجتمع ارائه داد.
هاشمي همچنين در خصوص انجام اورهال پالایشگاه روغن سازی آبادان و استفاده از ظرفیت ها و نیروی انسانی بومی منطقه كه بعداز ٢٠ سال دراين پالايشگاه صورت گرفت، توضيحاتي به مهمانان بیان کرد و گفت: با اجرای بیش از 300 پروژه طی 5 سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: