کد خبر: ۷۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
نخستین همایش سراسری شبکه فروش و تحلیل شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌‌نو با حضور حداکثری اعضای خانواده این مجموعه از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، بالغ بر۷۰۰ نفر از نمایندگان، کارگزاران، مدیران و پرسنل شعب بیمه تجارت‌نو در این همایش حضور یافتند. استقبال خانواده تجارت‌نو از این گردهمایی که درمیان این دست از برنامه های صنعت بیمه کم سابقه است علاوه بر نشان دادن انسجام میان اعضای این شرکت جوان، نوید رشد و ترقی هرچه بیشتر مجموعه در آینده را دارد.
نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره فروش بیمه نامه ٤٤ هزار میلیارد تومانی سال ٩٧ در صنعت بیمه گفت: امروز نزدیک به ٧٠ هزار نفر در شبکه فروش صنعت بیمه فعال هستند که ٧٠ درصد این رقم را شبکه فروش و نمایندگان فروخته‌اند.
وی افزود: در سال ٩٧ حدود ٤٤ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید شده که اگر متوسط کارمزد هر نماینده را ١٠ درصد بدانیم، سهم سرانه هر نماینده حدود ٤ میلیون تومان می شود که البته این رقم سرانه پایینی است و همین سرانه در بیمه تجارت نو 2 میلیون و چهارصد هزار تومان است و علت اصلی نوپا بودن شرکت بوده که به سرعت رو به پیشرفت می باشد.
وی در ادامه به مولفه های شناخت پرداخت و گفت: باید در گام اول شناخت ایجاد شود تا حرکت رو به جلو صورت پذیرد و موارد آن، شناخت فردی، شناخت سازمانی و شناخت محیطی می باشد. در این موارد زیر مجموعه های مختلفی وجود دارد که بخش استراتژی و سیاست های بیمه با ما است.
نوراللهی ادامه داد: فروش بیمه کار سختی است اما می دانیم که عده ای می فروشند و موفق هم هستند و البته باید بدانیم که 80 درصد فروش بیمه توسط 20 درصد نمایندگان صورت می پذیرد.
وی درباره ضریب سود بیمه گری و ضریب خسارت صنعت بیمه گفت: در 10 سال گذشته روند سود این صنعت کاهشی بوده است و البته ضریب سود این شرکت 25 درصد می باشد.
در پایان وی مهمترین کار در مدت مدیرعاملی شرکت بیمه تجارت نو خود را تقویت حس خود باوری برای همکاران دانست و تاکید کرد که نباید از نامهای قدیمی و بزرگتر بترسیم و باید در کار خود مصمم باشیم.
دبیر همایش و معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو نیز در این همایش برخی از اهداف این همایش را "نمایش هم راستایی استراتژی مجموعه با فرمان مقام معظم رهبری در ”سال رونق تولید”، "نشان دادن توانمندی بیمه تجارت‌نو در صنعت بیمه"، "رسیدن به رشد قابل قبول در عملکرد"، "افزایش تعامل میان مدیریت ستاد و شبکه فروش"، "آشنایی بیشتر شبکه فروش با عملکرد جاری و برنامه های آتی" و "تقدیر از نمایندگان و کارگزاران برگزیده به همراه شعب برتر" عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: