کد خبر: ۷۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
دانش پزشکی کشور ایران در همه جای دنیا زبانزد است و شرایط موجود دو کشور ایران و آذربایجان بیانگر این موضوع است که برای انتقال دانش دندانپزشکی یک همکاری دوجانبه صورت گیرد.

بابک مسلمی مدیر کلینیک دندانپزشکی مدرن در خصوص برگزاری دورهای تخصصی ایمپلنت (https://dmcc.pro/services/implant/) دندانپزشکی برای دانشجویان آذربایجانی گفت: برگزاری دوره های آموزشی در کلینیک مدرن برای بهتر شناخته شدن حرفه دندانپزشکی در کشور است تا بتوانیم بهتر و مدرنتر نیم نگاهی به اینده داشته باشیم و همگام با پیشرفت تکنولوژی رو به جلو حرکت کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: در این برنامه همچنین ما نگاهی داریم به افرادی که می خواهیم با آنها فعالیت داشته باشیم. این افراد باید کار تیمی و منسجم را بلد باشند. در حال حاضر در دندانپزشکی هیچ فردی قادر به انجام تمام تخصص ها نیست. بالارفتن تعداد تخصص ها باعث به وجود آمدن چنین پدیده ای شده است و باید فرهنگ تیمی کارکردن را تقویت کنیم.
مسلمی در خصوص سرمایه گذاری در کشور آذربایجان گفت: در حال حاضر کشور در شرایطی است که نیاز به درآمد ارزی دارد و این دستور مقام معظم رهبری است و یکی از نیازهای کشور محسوب می شود و ما باید درآمد ارزی را از طریق راه های دانش بنیان برای کشور ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: از طرفی کشور اذربایجان کشوری است که بسیار نیاز به دانش دندانپزشکی ما دارد . زیرا دانش پزشکی ما زبانزد است و شرایط موجود هر دو کشور بیانگر این موضوع است که یک همکاری دوجانبه در راستای انتقال دندانپزشکی صورت گیرد.
مسلمی در خصوص هدف بعدی گفت: هدف بعدی ما این است که یک دانشکده دندانپزشکی در کشور آذربایجان تاسیس کنیم که در همین راستا خوشبختانه اساتید برجسته ای قول مساعد داده اند و این موضوع مورد حمایت قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم شرایط تحصیلی و کاری خوبی را در کشور آذربایجان ایجاد کنیم.
وی عنوان داشت موضوع دیگری که باید بر روی آن تحقیق بیشتری انجام شود سطح دانش کشور ایران و آذربایجان است. در بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که سطح دانش دندانپزشکی در ایران بالاتر از آذربایجان می باشد. این موضوع انگیزه است برای انتقال این دانش به کشور دوست و همسایه آذربایجان.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت کلینیک مدرن (https: //dmcc.pro) مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: