کد خبر: ۸۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
آیپد ۱۰.۲ اینچی اپل احتمالا با دوربین دوگانه در پنل پشتی معرفی می‌شود؛ درحالی‌که انتظار می‌رود آیپد پرو نسل بعدی از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی دستگاه بهره ببرد. 

ار اواخر دی‌‌ اخبار مختلفی درباره‌ی معرفی گوشی آیفون اپل با دوربین سه‌گانه منتشر شده است. حتی در همان زمان گفته شد . حالا شایعه‌های جدید حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها قصد دارند آیپد نسل بعدی خود را نیز با دوربین چندگانه به بازار عرضه کنند. براساس آخرین گزارش مک اوتاکارا، انتظار می‌رود آیپد پرو بعدی از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره ببرد؛ درحالیکه آیپد ۱۰.۲ اینچی احتمالا با دوربین دوگانه به بازار عرضه خواهد شد.

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

اواخر اسفند،  معرفی شد. درکنار آیپد مینی، کوپرتینویی‌ها آیپد ایر ۱۰.۵ انتظار می‌رود اواخر سال جاری میلادی، آیپد و آیپد پرو جدید با سیسم دوربین جدید معرفی شوند. مک اوتاکارا ادعا می‌کند آیپد پرو نسل بعدی اپل از تعداد دوربین بیشتری در پنل پشتی بهره خواهد برد. 

پیش‌تر شایعه شده بود آیفون ۱۱ نیز با تعداد دوربین بیشتری در پنل پشتی به بازار عرضه می‌شود. همچنین همان‌طورکه گفته شد، انتظار می‌رود نسل ششم آیپد اپل نیز از دوربین دوگانه در پنل پشتی مشابه آیفون ۱۱ و نمایشگر LCD بهره ببرد. براساس اعلام مک‌ اوتاکارا، این دستگاه‌های جدید در اکتبر به بازار عرضه خواهند شد.

در‌حالی‌که اپل چند مدل اخیر آیفون خود را با دوربین دوگانه معرفی کرده، هنوز نتوانسته چنین سیستم دوربینی را در آیپدهای خود اجرا کند. جدیدترین نسخه‌ی آیپد پرو با دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی و جدیدترین نسخه‌های آیپد ایر و آیپد مینی و آیپد ۹.۷ اینچی نیز با دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی معرفی شدند. سیستم دوربین چندگانه بخشی از برنامه‌های کوپرتینویی‌ها در بخش توسعه‌ی فناوری‌های مبتنی‌بر واقعیت افزوده است. در اوایل سال جاری، بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که دوربین‌های سه‌گانه در آیفون‌های جدید برای استفاده در اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده کاربرد دارند. در همان گزارش گفته شده بود احتمالا آیپد پرو نسل بعدی نیز با دوربین سه‌گانه به بازار عرضه شود. 

برچسب ها: iPad ، Apple
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار