کد خبر: ۸۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب فضای مناسبی را برای کارفرمایان به منظور افزایش تولید فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حمید گرمابی بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب را اقدامی ارزشمند از سوی سازمان تامین اجتماعی در سال رونق تولید بیان کرد.
وی افزود: این اقدام در شرایط رکود و نوسان های حاکم بر اقتصاد و فضای کسب و کار، به کارفرمایان کمک می کند و از نگرانی آنان بابت انباشت بدهی های بیمه ای می کاهد.
وی تعامل سازمان تامین اجتماعی با دستگاه های اجرایی و کارفرمایان بخش های خصوصی و دولتی را به نفع این سازمان و کارفرمایان دانست و خواستار افزایش این تعاملات شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب باعث ایجاد اطمینان برای ادامه فعالیت کارگاه‌ها و آینده شرکت‌ها خواهد شد.
دکتر گرمابی با اشاره به اینکه کارفرمایان مشکلات متعددی دارند و یکی از مهمترین آنها، بدهی به سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: موضوع بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب، از موضوعاتی است که کارفرمایان همواره پیگیر آن بوده‌اند.
وی تاکید کرد: در شرایط فعلی که رکود اقتصادی در بازار کشور حاکم است، این روش بسیار اثرگذار است و کارفرمایان می‌توانند از عهده مخارجشان بر آیند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پذیرش کارفرما و دریافت حق بیمه و ارائه خدمات به بیمه شدگان باید شرایط بیش از پیش آسان شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی است که وظیفه‌اش ایجاد رضایت‌مندی و امنیت خاطر در سطح جامعه است و با این اقدام، حرکتی سازنده انجام داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: