کد خبر: ۸۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
حجت‌الاسلام روحانی در تماس تلفنی رئیس جمهوری آذربایجان:
رئیس جمهور، روابط ایران و آذربایجان را دوستانه و رو به گسترش دانست و بر ضرورت تلاش مسئولان دو کشور در جهت توسعه همکاری‌های همه جانبه تهران- باکو تأکید کرد.

روابط تهران - باکو دوستانه و رو به گسترش است

حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در تماس تلفنی «الهام علی‌اف» رئیس جمهوری آذربایجان، با تبریک متقابل عید سعید قربان به دولت و ملت جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد روند پیشرفت مثبت در همکاری‌های فی مابین با تلاش مسئولان دو کشور هستیم.

رئیس جمهور سفر متقابل مسئولان و وزرای ایران و جمهوری آذربایجان به دو کشور را دارای نتایج تاثیرگذار در توسعه روابط و همکاری‌ها برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و اهتمام بیشتر مسئولان شاهد تسریع در به ثمر رسیدن توافقات و همکاری‌های متقابل باشیم.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: جمهوری آذربایجان همواره کشور دوست و برادر ایران بوده و مطمئنا این دوستی و برادری میان دو ملت بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

«الهام علی اف» نیز در این تماس تلفنی با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت ایران، گفت: روابط و همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان رو به توسعه و گسترش است و این ثمره تلاش، اهتمام و روابط مستمر و صمیمانه مسئولان در تهران و باکو است.

رئیس جمهوری آذربایجان با ابراز امیدواری برای دیدار با حجت‌الاسلام روحانی در آینده نزدیک، گفت: مطمئناً روابط دو کشور و دو ملت بهتر از گذشته و رو به توسعه خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار