کد خبر: ۸۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
بازار خودرو تحت تاثیر تداوم رکود و تعطیلی در میانه هفته ،روند کاهشی قیمت را در پیش گرفت و قیمت اغلب خودروهای تولید داخل حداقل دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده اند که از جمله آن ها می توان به سمند LX اشاره کرد.

کدام خودروها امروز ارزان شدند؟

بازار خودرو تحت تاثیر تداوم رکود و تعطیلی در میانه هفته ،روند کاهشی قیمت را در پیش گرفت  و قیمت اغلب خودروهای تولید داخل حداقل دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده اند که از جمله آن ها می توان به سمند LX اشاره کرد.

بازار امروز خودرو برخلاف چند روز گذشته وارد فاز کاهشی قیمت شده است. برخی فعالان بازار معتقدند این کاهش قیمت  نتیجه تعطیلی میانه هفته است که سبب شد خرید و فروش کاهش پیدا کرده و تقاضا برای خودرو کم شود. 

در این میان خودروهایی مثل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نزدیک به دو میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند و خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز نزدیک به ۳ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است و سایر خودروها نیز با کاهش قیمت چندصدهزار تومانی تا چند میلیونی مواجهه شده اند که شامل پژو ۲۰۶ صندوقدار با کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت و سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۵۱ و تیبا ۲ نیز با کاهش چند صد هزار تومانی قیمت و پژو پارس نیز با کاهش نزدیک به یک میلیون تومانی قیمت همراه بوده است.

قیمت اعلامی برخی خودرو ها از سوی اتحادیه نمایشگاه داران به شرح زیر است:

کدام خودروها امروز ارزان شدند؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار