کد خبر: ۸۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در جهان است. در لینکدین کاربران ارتباطات قوی و کارآمد ببن همدیگر ایجاد می‌کنند؛ برند شخصی خود را معرفی می‌کنند؛ از دیدگاه‌های متفاوت در مورد موضوعات متنوع مطلع می‌شوند و فرصت هاش شغلی جدیدی پیدا می‌کنند. متاسفانه این سایت کاربردی هنوز به زبان فارسی در دسترس کاربران نیست. به همین دلیل برای استفاده درست و بهینه از این سایت لازم است تا با اصطلاحات آن آشنا شویم.

اصطلاحات کاربردی در لینکدین

ستاره | سرویس تکنولوژی - ما در قرن بیست و یک هستیم. عصر ارتباطات. در چنین دورانی ارتباط برقرار کردن با افراد متخصص در حوزه کاریمان، امری بسیار راحت است. کافیست تا از ابزار‌هایی که در اختیار داریم به درستی استفاده کنیم. یکی از این ابزار، لینکدین است. یک شبکه اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با افراد حرفه ای.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت لینکدین و مزایا عضویت در آن

لینکدین هم مثل بقیه شبکه‌های اجتماعی بخش‌های متفاوتی دارد. در هر قسمت اصطلاحاتی به کار رفته است که ممکن است کار با این شبکه اجتماعی کاربردی را برای کاربران فارسی زبان سخت و دشوار کند. در این پست قصد داریم اصطلاحاتی را بررسی کنیم که دانستن آن برای کاربران شبکه اجتماعی لینکدین ضروری باشد. پس با ستاره همراه باشید.

1- 1st-Degree Connection

اینها اعضایی هستند که شما با آنها مستقیماً در ارتباط بوده اید.

2- 2nd-Degree Connection

به تعبیر غیرمستقیم ، اینها دوستان یک دوست هستند. این افراد توسط یک نماد درجه 2 در پروفایل ، در نزدیکی نام و عکس تعیین شده اند.

3- 3rd-Degree Connection

یک اتصال 3 درجه، مخاطب یکی از اتصالات درجه 2 شماست.

اصطلاحات کاربردی در لینکدین

4- Anonymous Viewers

آیا تاکنون تجربه داشته اید که یک عضو ناشناس نمایه شما را مشاهده کرده باشد؟ این به این معناست که فردی که نمایه شما را مشاهده کرده است تنظیمات حریم خصوصیش را طوری تنظیم کرده است که شما نتوانید اطلاعات شناسایی وی را مشاهده کنید. این کار را اغلب استخدام کننده‌ها و یا اشخاصی که مایل نیستند مشخصاتشان در فضای مجازی منتشر شود، انجام می دهند.

5- Company Page

مشاغل از این صفحه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد شرکت‌های خود و به روز رسانی صنعت استفاده می کنند. صفحات شرکت منابع خوبی برای تحقیق در مورد یک تجارت یا بررسی محصولات و خدمات آنها است.

بیشتر بخوانید: آموزش پست گذاشتن در لینکدین
6- Groups

گروه ها اغلب به عنوان تالار گفتمان در لینکدین بین اعضای گروه خدمت می‌کنند.

7- Inbox

صندوق ورودی شما مانند صندوق ورودی ایمیل کار می‌کند. صندوق ورودی حاوی پیام‌های خصوصی است که از طرف سایر اعضای لینکدین برای شما ارسال می‌شوند.

8- Introductions

اگر می‌خواهید با شخصی که با آن‌ها در ارتباط نیستید ارتباط برقرار کنید، می‌توانید برای آن شخص مقدمه ارسال کنید.

9- Invitations

اگر می‌خواهید از شخصی که می‌شناسید بخواهید به شبکه اجتماعی لینکدین بپیوندد، می‌توانید یک دعوت نامه برایش ارسال کنید.

10- Mention

لینکدین، مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، به شما این امکان را می‌دهد که اعضای دیگری را در به روزرسانی‌های خود ذکر کنید.

11- Network

شبکه شما از اتصالات درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ شما تشکیل شده است.

اصطلاحات کاربردی در لینکدین

12- Profile

تصویر نمایه، اعتبارنامه و سایر اطلاعات شخصی شما در نمایه شما به اشتراک گذاشته می‌شود. بیشتر کاربران LinkedIn از این فضا برای بارگذاری رزومه کاری خود یا نمایش سابقه کار و تجربه استفاده می‌کنند.

اصطلاحات کاربردی در لینکدین

13- Skill Endorsements

فکر می‌کنید یکی از اتصالات شما در بازاریابی عالی است؟ با استفاده از ویژگی تأیید، می‌توانید اتصالات خود را برای مهارت‌هایی که مشاهده کرده اید، نشان دهید. اتصالات شما همچنین می‌تواند مهارت‌هایی را که در نمایه خود ذکر کرده اید تأیید کند. تأیید‌ها می‌توانند یک نمایه را تقویت کنند و به قوی نگه داشتن اتصالات در شبکه شما کمک کنند.
اصطلاحات کاربردی در لینکدین
چه عضو شبکه لینکدین باشید، چه نباشید، شناختن موارد و مزایای این سایت برای شما مفید خواهد بود. پس هر چه زودتر در این شبکه اجتماعی عضو شوید و تجربیات خود را از کار کردن با این سایت مفید از بخش نظرات با ما و سایرخوانندگان در میان بگذارید.
منبع: oppmax 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار