کد خبر: ۸۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران کار خودش را آغاز می کند، نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان است که در آن هر چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزادان و کودکان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک؛مراسم گشایش این نمایشگاه صبح فردا با حضور خانم ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و خانم جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و روسای اتحادیه های مرتبط برگزار می شود.
در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت و واحد تولیدی و خدماتی جدید ترین و نوین ترین کالاها، تولیدات و دستاوردهای این حوزه مادران، نوزادان و کودکان را طی چهار روز ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه ، مهمترین اهداف برگزاری" دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.
در این نمایشگاه همچنین گروه های مردم نهاد( (NGOو سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و کلیه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور دارند.
برپائی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادان ، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان از دیگر برنامه های دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک خواهد بود.
در این نمایشگاه کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد ،نشریات، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و انواع اسباب بازی ها ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
در دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک بسیاری از بیمارستان ها و مراکز مختلف درمانی حوزه ناباروری و زایمان و همچنین اتحادیه زنان کارگر نیز حضور دارند.
دهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از فردا تا 27 مرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: