کد خبر: ۸۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه شانزدهم امرداد ماه از واحد اداره امنیت اطلاعات این بانک مستقر در ساختمان ناهید بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، برزنونی مدیر امور شعب، جاوید مدیر امور حوزه مدیریت و سرپرست اداره روابط عمومی، و قربانیان، مدیر و ماهوتیان، معاون امور فناوری اطلاعات وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان مستقر در این واحد دیدار کرد و در جریان عملکرد آنان قرار گرفت.
براساس این گزارش، مدیر عامل در این بازدید با تاکید بر اهمیت ایمن‌سازی ساختار بانک از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تاکید کرد: در حال حاضر بانک کارآفرین به لحاظ امنیت اطلاعات در مقایسه با سایر بانک‌ها در جایگاه مناسبی قرار دارد. وی همچنین افزود: پایش مداوم و افزایش امنیت سامانه‌های پیاده‌سازی شده در سطح بانک، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. ما باید امانتدار مشتریان باشیم و از اطلاعات مالی آنها صیانت کنیم.
بر اساس این گزارش میربخش معاون اداره امنیت ضمن ابراز خوشوقتی از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد، با تبیین شرح وظایف اداره امنیت و گروه‌های زیرمجموعه این اداره خاطرنشان کرد: به منظور اهمیت تمرکز اداره امنیت اطلاعات بر امور کنترلی و نظارتی، امور اجرایی از جمله راهبری زیرساخت‌های برخی تجهیزات امنیتی به امور فناوری اطلاعات واگذار شده است.
میربخش همچنین با اشاره به نقاط قوت ارتباط مستقیم اداره امنیت اطلاعات با مدیریت فناوری اطلاعات در چارت سازمانی جدید گفت: تعامل سازنده مدیریت فناوری اطلاعات و اداره امنیت، می‌تواند گام موثری در افرایش ضریب امنیتی برنامه‌های کاربردی و همچنین تسریع آگاهی اداره امنیت از تغییرات مرتبط با این اداره باشد.
وی در ادامه پیشنهادها و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف را مدیران ارشد بانک مطرح کرد و مدیرعامل و هیات همراه راهکارهای لازم را در این زمینه ارائه کردند.
در پایان این بازدید، مدیرعامل و هیات همراه وی با کارکنان این اداره گفتگو کردند و از نزدیک در جریان مسائل آنها قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: