کد خبر: ۸۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که 2 بازیکن این تیم تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برنامه‌های آماده سازی خود را برای لیگ نوزدهم پیگیری کرد.

* پیش از آغاز تمرین بازیکنان تیم استقلال دور هم جمع شده و استراماچونی برای دقایقی با آنها صحبت کرد.

*پورحمیدی دروازه بان جدید استقلال امروز اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد.

* محمد دانشگر و شیخ دیاباته امروز به تمرینات اختصاصی پرداختند.دانشگر روز گذشته به صورت جزئی از ناحیه مچ آسیب دیده بود.

*محمد بلبلی در تمرین امروز حضور نداشت.

* لباس های تمرینی جدیدی که برای استقلالی ها طراحی شده به زنگ سبز است و امروز این تیم با این لباس ها تمرین کرد. این برای اولین بار است که استقلالی‌ها با این رنگ از لباس در سالهای گذشته تمرین می کردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان کارهای استقامتی انجام دادند و با توجه به برگزاری مسابقه دوستانه فردا بلافاصله فوتبال درون تیمی انجام دادند.این بازی در دو گروه برگزار شد.

در تیم سبز مهدی نوراللهی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، سینا خادم‌پور، رضا آذری، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و سجاد آقایی حضور داشتند و در تیم زرد نیز سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، میلاد باقری، امیرحسین کارگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی، علی دشتی، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی به میدان رفتند.در پایان بازی درون تیمی تیم زرد حریف خود را شکست داد.برای تیم زرد محسن کریمی و مسعود ریگی گلزنی کردند و برای تیم سبز هم شاهین طاهرخانی گلزنی کرد.

* با پایان فوتبال درون تیمی تعدادی از بازیکنان مثل میلاد باقری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امیرحسین کارگر، وریا غفوری و علی کریمی دقایقی زیر نظر کادرفنی به تمرینات دفاعی مشغول شدند و سایرین به سرد کردن بدن‌های خود مشغول شدند.

تیم فوتبال استقلال در هفته اول مسابقات لیگ نوزدهم در تبریز میهمان ماشین سازی تبریز است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار