کد خبر: ۸۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
جانشین رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 71 سارق کیف و موبایل که عمدتا با موتورسیکلت اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، در اجرای نخستین مرحله از طرح صاعقه خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار حمید هداوند در حاشیه اجرای مرحله نخست طرح صاعقه درباره نتایج اجرای این طرح گفت: برخورد با کیف و موبایل قاپان یکی از درخواست مردم از پلیس است و در همین راستا نیز طرح صاعقه با تدبیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ به اجرا درآمد. این طرح 24 ساعت گذشته و با مشارکت تمامی یگان های پلیس پایتخت در سطح شهرتهران به اجرا درآمد و در جریان آن ۷۱ سارق کیف و موبایل قاپ که عمدتا با موتورسیکلت اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اینکه 55 نفر از دستگیر شدگان در 13 باند موبایل قاپی و کیف قاپی فعالیت داشتند، گفت: این باندها منهدم شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطان با این افراداز جمله مالخران در حال انجام است.

جانشین رییس پلیس پایتخت از کشف 123 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی خبر داد و گفت: همچنین 76 دستگاه موتور سیکلت مسروقه و دارای پلاک مخدوش که سارقان با استفاده از آنها اقدام به سرقت کرده بودند، توقیف شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح تعطیل نشده و مراحل بعدی آن نیز ادامه خواهد داشت، گفت: یکی از سارقان دستگیر شده در این طرح در اعترافات اولیه خود به ماموران گفت که 50 فقره گوشی تلفن همراه سرقت کرده و آن را به یک تبعه خارجی فروخته است که تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

جانشین رییس پلیس پایتخت در مورد سابقه دار بودن و محل زندگی متهمان گفت: در میان دستگیر شدگان تعدادی از آنها سابقه دار هستند. همچنین برخی از دستگیر شدگان ساکن تهران و برخی دیگر نیز ساکن شهرهای اطراف پایتخت بودند.

هداوند با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند.

به گفته جانشین رییس پلیس تهران بزرگ برابر آمارها با اجرای مرحله نخست طرح صاعقه میزان موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح تهران بزرگ در مقایسه با روز های قبل کاهش داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار