کد خبر: ۸۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
مدیرعامل بیمه‌کوثر در بیست‌وششمین سفر استانی خود با مسئولان کشوری و لشکری، بیمه‌گذاران عمده، نمایندگان و کارکنان سرپرستی استان کرمانشاه دیدار کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار با شبکه فروش و تاکید بر اولویت قراردادن طرح‌های نوین بیمه‌ای به‌منظور ایجاد تنوع در فروش بیمه‌نامه، تصریح کرد: نمایندگان با ارایه طرح‌های جدید بیمه‌ای همچون حامی، مرکوری، صندوق عقب اتومبیل، ودیعه مسکن و غیره به بازار می‌توانند ضمن برطرف کردن نیازهای مردم در راستای توسعه صنعت بیمه در جامعه و افزایش فروش شرکت فعالیت کنند.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه شبکه فروش در استان‌های کرمانشاه و منطقه غرب و شمال‌غرب کشور، باید سعی‌‌شان بر کنترل خسارت باشد، گفت: یک نکته قابل تامل در استان‌های پرریسکی همچون استان کرمانشاه این است که در این مناطق، باید به فروش بیمه‌نامه‌های زندگی توجه بیشتری کرد، ضمن اینکه گسترش فروش اعتباری و چکی نیز باید در این استان‌ها بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی بر تلاش مضاعف نماینده‌ها برای کاهش نرخ فروش بیمه شخص‌ثالث تاکید کرد و افزود: باید سعی شود که فروش مستقیم رشته شخص ثالث فقط توسط نماینده‌ها انجام شود و در این میان، سرپرستی‌ها فقط نظارت و آمار خسارت‌ها را کنترل کنند.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های اثربخش همکاران در ستاد، سرپرستی‌ها و شبکه فروش، بر رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت تاکید کرد و گفت: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است و این خط قرمزی است که هیچ‌گاه نباید از آن عبور کرد. کارکنان و نمایندگان شرکت نیز با رعایت اصول مشتری‌مداری می‌توانند زمینه‌های پیشرفت شرکت را بیش از پیش محقق سازند.
مدیرعامل بیمه کوثر از معاونان، مدیران و کارکنان ستاد، سرپرستی ها و نمایندگان شرکت که در حوادث زلزله و سیل سال گذشته و امسال حضوری فعال داشتند تقدیر و تشکر کرد و افزود: برآورد خسارت و پرداخت خسارت به زیان دیدگان وظیفه اصلی شرکت های بیمه است که بیمه کوثر در این آزمون سرافراز شد و توانست رضایت بیمه گذاران و بیمه شدگان را به دست آورد.
گفتنی است مدیرعامل شرکت در این سفر استانی که معاونان فنی، برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیران بازرسی، امور نمایندگان، بازاریابی و فروش و خسارت وی را همراهی کردند از مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز به‌دلیل همکاری‌های‌شان در به حداقل رساندن خسارت‌های حادثه سیل تقدیر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: