کد خبر: ۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف اشاعه فرهنگ ورزش و روحیه ورزشکاری، بانک رفاه حامی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی اعزامی به مسابقات جام جهانی فنلاند، انتخابی المپیک 2020 توکیو شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بانک رفاه به‌ منزله یک سازمان اجتماعی برای حمایت از ورزش و همچنین ایفای بخشی از تعهدات اجتماعی خود، حمایت از تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی که خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی فنلاند آماده می‌کنند را بر عهده گرفت.
در آیین بدرقه 8 ملی پوش کشورمان که در روز یکشنبه بیستم مرداد ماه سالجاری در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد از نقش این بانک در حمایت از ورزش قدردانی به‌عمل آمد.
بر اساس این گزارش، اعضای تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در دو دسته تراپ و اسکیت طی سه روز در کشور فنلاند و شهر لاتی با حریفان خود برای کسب سهمیه المپیک رقابت خواهند کرد که در نهایت چهار سهمیه راه یافته به فینال به المپیک راه خواهند یافت.
گفتنی است، این مسابقات آخرین مرحله توزیع سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو در جام جهانی است که با حضور 407 ورزشکار از 66 کشور جهان از 22 تا 31 مرداد ماه سالجاری در شهر لاتی فنلاند در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: