کد خبر: ۸۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
تعدادی از تولیدکنندگان و کارآفرینان تامین مالی شده توسط پست‌بانک‌ایران از سراسر کشور با حمایت این بانک در چهارمین نمایشگاه توانمندهای روستائیان وعشایر درمحل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران حضور یافته و اقدام به معرفی تولیدات و محصولات خود نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: این فعالان شامل حوزه های کشاورزی، صنایع و معادن کوچک، خدمات فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی و سایر بخش ها و همچنین معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشند که توانسته اند با تامین مالی پست بانک ایران از بیست و چهارم مردادماه سالجاری محصولات و تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.
بنابراین گزارش: غرفه پسست بانک ایران نیز بصورت همزمان با آنان در سالن 27 ویژه استارت آپ ها دایر شده و ضمن معرفی خدمات و اقدامات، مدیران و کارشناسان بخش های مختلف بانک بویژه حوزه های اعتبارات، بانکداری خرد، بازاریابی و روابط عمومی پاسخگوی بازدیدکنندگان می باشند.
همچنین بمنظور ایجاد رفاه و فراهم نمودن دسترسی آسان بازدیدکنندگان وغرفه داران به خدمات بانکی بویژه برای خرید محصولات و تولیدات روستائیان و عشایر، 8 دستگاه خودپردازپست بانک ایران درغرفه این بانک و سالن‌های 7، 10 و11، 12 و 13، 14، 25 و 27 و همچنین خودروی سیار حامل دو دستگاه (ATM) درمحوطه باز نمایشگاه بین المللی تهران مستقر شده وخدمات متنوع بانکی را ارائه می نماید.
گفتنی است: چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان وعشایرازبیست و چهارم مردادماه سالجاری آغاز شده و امروز ساعت 22 رسما به پایان می رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: