کد خبر: ۸۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان دلاور به میهن، مراسمی به منظور پاسداشت مجاهدت ها و دلاوری های همکاران ايثارگر، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این مراسم دکتر مرتضی اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران ضمن تبريك سالروز ورود آزادگان و هفته ايثار و مقاومت به همكاران، بيان داشت: جا دارد تا از همه كساني كه در حفاظت از تماميت ارضي كشورمان در دوران دفاع مقدس و پس از آن به عنوان جلوه هاي ايثار و از خودگذشتگي به جامعه معرفي شدند قدرداني كنيم.
وی افزود: آنچه امروز داریم ثمره مقاومت ها و ایستادگی هاي رزمندگان، جانبازان و ايثارگران است، کساني که بزرگترين سرمايه خود را که جانشان بود در طَبَق اخلاص گذاشته تا دشمن را از نقشه شومي که داشت نا اميد كنند و به عقب برانند. امروز هم بايد اين جلوه هاي ايثار و فداكاري را بتوانيم در جاي جاي كشورمان حس كنيم و آن را توسعه دهيم.
دکتر مرتضی اکبری با اشاره به عملکرد کاركنان بانك برای ارائه خدمت به هموطنان تاكید داشت: در بانك قرض الحسنه مهرايران به حمد الله روحيه فداكاري در بدنه اجرايي و به ويژه شعب بانك به خوبي ديده مي شود و وظيفه ماست كه اين روحيه را تقويت كنيم.
وی ادامه داد: امروز بانک به لحاظ عملکردی و دستاوردها شرایط مطلوبی دارد و ترديد ندارم اگر اين روحيه ايثارگري تقويت شود شاهد به بار نشستن زحمات همکارانمان و اعتلاي نام بانک قرض الحسنه مهرايران در اقتصاد كشور خواهيم بود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران خاطرنشان کرد: لازمه تقویت روحیه ايثارگري آن است که پيام رزمندگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس به خوبي به همکاران منتقل شود.
در ادامه جلسه، ایثارگران بانک قرض الحسنه مهرایران به ذکر خاطرات و دیدگاه های خود در دوران دفاع مقدس پرداختند و در انتها با اهداي لوح يادبود از سوي مديرعامل، رييس و اعضاي هيات مديره از جانفشاني هاي آنان تجليل به عمل آمد.

در متن این لوح سپاس آمده است:
« حفظ ثبات و امنیت کشور و حرکت پرشتاب ایران اسلامی به سمت رشد و توسعه همه جانبه، مرهون سعی بي بديل و تلاش دلاورمرداني است که فداکارانه و ايثارگرانه جان خويش را در طبق اخلاص نهادند و تا پاي جان خويش از سرحدات ايران هميشه سرفراز ، دفاع نمودند.
بی تردید یاد و خاطره این تلاش مقدس، در ذهن يکايک زنان و مردان قدرشناس اين مرز و بوم پايدار خواهد ماند و نسل هاي آينده نيز از اين رشادت و پايمردي به نيکي ياد خواهند کرد.
و اینک، خداوند متعال را شاکریم که در چهارمین دهه حیات عزتمند نظام مقدس جمهوري اسلامي، دفتر استواري و پايمردي شما عزيزان جانباز هنوز و هماره گشوده است و توفيق يافته ايم که شاهد تداوم اين همت والا، در عرصه خدمت به مردم غيور اين مرز و بوم در قالب گستراندن چتر مهر و مهرباني شما در بانك قرض الحسنه مهر ايران باشيم.
همت سترگ شما را ارج می نهم و سلامت و بهروزی شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم.
مهر وجودتان همواره درخشان ، گامهایتان استوار و توفیق روزافزون رفیق و یارتان باد.»

نام:
ایمیل:
* نظر: