کد خبر: ۸۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
قسمت شانزدهم مجموعه «هیولا» به کارگردانی «مهران مدیری» -دوشنبه ۲۸ مرداد ماه- در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
قسمت 16 «هیولا» مهران مدیری منتشر شد+ دانلود قسمت شانزدهم هیولا
 
شانزدهمین قسمت از سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسم خانی دوشنبه بیست و هشتم مرداد ماه ۹۸ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت شانزدهم هیولا اینجا کلیک کنید
 
در قسمت قبل دیدیم که مراسم ختم ژابیز برای اعضای هیئت مدیره و خانواده هایشان مجالی برای بیزینس کردن و چنگ و دندان نشان دادن به یکدیگر بود. در زمان برگزاری این مراسم چمچاره در دستگیری پلیس، بازجویی شد و نه تنها همه‌ی گناهان کرده و ناکرده‌ی خودش را اعتراف کرد بلکه پلیس را هم با دادن آدرس بانک خاف آماده‌ی دستگیری هوشنگ شرافت کرده بود.
 
اما عکسی که از خانم زحمت کش به همراه آقای کامروا پخش شده بود همه‌ی بازی را عوض کرد. کامروا جریان همه‌ی پرونده سازی‌ها را تغییر داده و پلیس خانم زحمت کش را به عنوان مدیر عامل شرکت یاران جنگل و کسی که به عنوان سلطان جنگل شناخته می‌شد دستگیر کرد.

بدین ترتیب آقای شرافت دوباره تبدیل به یک معلم معمولی شد، اما دیگر هیچ چیز برای او مثل گذشته نیست. همسرش دیگر طاقت زندگی همچون گذشته را ندارد، مادرش در فکر ازدواج با فردی ترسناک و عجیب است، او احترام گذشته اش را نزد همکارانش از دست داده و حتی نصف سبیلش را هم تراشیده است! گویا اصرار هایش هم به کامروا به نتیجه‌ای نرسیده و او باید در همان محله‌ی قدیم، در همان خانه‌ی قدیم و با همان شغل قدیمش زندگی کند.
 
بعد از پانزده قسمت به نظر می‌رسد که هوشنگ شرافت از چاهی که برایش تدارک دیده بودند به سلامت بیرون آمده، اما چالش شرافت هنوز ادامه دارد و امتحانات آقای معلم هنوز تموم نشده است و هیولا‌ها حتما نقشه‌های جدیدی برای شرافت آقای شرافت می‌کشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار