کد خبر: ۸۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
نماینده مردم شهرستانهای سوادکوه، قائمشهر،سیمرغ و جویبار درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه یکی از مسائلی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند موضوع بدهی ها ازجمله بدهی حق بیمه ها است، اظهارداشت: بخشودگی جرایم بیمه ای ظرفیت مالی مهمی برای تولیدکننده ها ایجادمی کند تا از محل منابع مالی ایجادشده با این قانون به جذب نیروی چدید بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر عبداله رضیان افزود: امسال با توجه به تحریم ها وازآنجائیکه سال رونق تولید نامگذاری شده است،اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کمک ارزنده ای به تولیدکننده ها است.
وی درباره اقدامات لازم برای افزایش رونق تولید عنوان کرد: رونق تولید بستگی به پارامترهای مختلفی داردکه ازجمله آن حمایت و تقویت مالی کارفرمایان این حوزه است و عدم نقدینگی و سرمایه درگردش فشار زیادی به تولیدکنندگان وارد می کند و هرطرحی که موجب فرصت زمانی و حمایت درگردش مالی تامین نقدینگی بخش تولید شود به رونق تولید کمک خواهدنمود.
دکتر رضیان حذف بوروکراسی اداری را نیز دررونق تولید موثر دانست وافزود: بوروکراسی یکی ازمشکلاتی است که درمسائل حاکمیتی وجودداردکه حذف این موردمی تواندکسب وکار را ارتقاء دهد و فضای مناسبی برای تولید ایجادکند که درصورت برطرف شدن بخشی ازاین موانع به تولید واقتصادکمک شایانی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: