کد خبر: ۸۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

عضو کمیسیون بودجه مجلس

تجربه نشان داده برخورد قهری با هر مسئلهای -که نیاز و خواسته مردم و جوانان بوده-، نتیجه منفی به دنبال داشته است و با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی کنونی اصرار به مقابله با صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش افزوده-که میتواند علاوه بر ایجاد اشتغال به افزایش آگاهی و اطلاعات مردم کمک کند- هوشمندانه نیست.

صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش افزوده بدون سرمایه گذاری دولت و از روشهای ارزان برای جوانان ایجاد شغل میکند. طبق گزارش ارائه شده از میزان اعتبارات تخصیصی و میزان اشتغال ایجاده، اکنون دولت بهطور متوسط برای ایجاد هر شغل باید ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کند لذا دولت باید منطقی و هوشمندانه به موضوع صنعت تولید محتوای دیجیتال و خدمات مربوطه ورود کند.

صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزشافزوده سبب شده که تولید ملی در بخش محتوای ملی ایرانی-اسلامی رونق داشته باشد، افزود: بهتر است دولت بجای اصرار بر مخالفت با این کسب و کارها، موانع و خلاءهای قانونی مرتبط آن را از طریق مجلس برطرف کند چراکه قوانین باید کمک کننده باشند نه بازدارنده.

بهتر است دولت بجای اصرار بر مخالفت با صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزشافزوده، موانع و خلاءهای قانونی مرتبط آن را از طریق مجلس برطرف کند چراکه قوانین باید کمک کننده باشند نه بازدارنده.

نباید تمامی یک صنعت را بهدلیل بروز تخلف توسط عدهای از بین برد بلکه باید با اصلاح قانون و افزایش نظارتها، راههای تخلف را مسدود کرد. هنوز صنعت خدمات ارزشافزوده در ایران نوپا است به همین دلیل مسئولان نمیدانند با آن چطور برخورد کنند درحالی که صنعت دیجیتال یا استارتاپی در جهان پیشرفته مسیر رشد را با سرعت طی می‎کند.

منبع: خانه ملت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار