کد خبر: ۸۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری توزيع‌کنندگان شبکه پستي با حضور حسين نعمتي معاون وزير ارتباطات، سليمان توکلي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران، رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت ملي پست ايران، محمدي مديرعامل شركت نيرو محركه و جمعي از مديران شركت پست و توزيع‌كنندگان اين شركت، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سلیمان توکلی، در اين مراسم با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده با شرکت پست جمهوري اسلامي ايران بيان کرد: بانك قرض الحسنه مهرايران امروز متولي منابع مالي پروژه‌ي نوسازي ناوگان موتوري شركت پست است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: ما در این مسير به محيط زيست کمک کرديم؛ زيرا آلودگي يك موتور بين ۷ تا ۱۳ برابر وانت‌پيكان است. در حال حاضر ۱۹۱۶ فقره تسهيلات براي نوسازي ناوگان پرداخت شده و ۲۳۴ فقره تسهيلات ديگر هم در دست اقدام است كه در مجموع ۱۴۰ هزار و ۸۰۰ ميليون ريال تسهيلات براي اين موتور‌ها پرداخت شده است.
در ادامه، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در اين مراسم اظهار داشت: شبکه پستي کشور رسالت و اهميت زيادي در ارائه خدمت به شهروندان اقصي‌نقاط کشور از شهر و روستان و بخش و كلان‌شهر دارد و اين ماموريت هر روز رو به رشد است.
وی افزود: برای این که این شبکه پايدار و مستدام باشد و به ماموريت خود عمل کند، توجه به بخش‌هاي مختلف انکارناپذير است. ناوگان موتوري هم از بخش‌هاي جدي است كه با حمايت بانك قرض‌الحسنه مهر ايران و شركت نيرومحركه نوسازي شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پست ادامه داد: بیش از ۲۰۰۰ دستگاه موتور به این عرصه اضافه و ناوگان موتوري پست نوسازي شده است؛ اما اين شروع کار ماست. اميدواريم در قدم بعدي سال آينده بتوانيم ناوگان موتوري را به موتور‌هاي برقي مجهز کنيم. اين اقدامات در راستاي توجه به محيط زيست انجام مي‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: