کد خبر: ۸۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
مهمترین حاشیه محاکمه محمد علی نجفی شهردار سابق تهران ، عزل عجیب سید محمود علیزاده طباطبایی در جلسه دادگاه نجفی بود که سوالات و ابهامات بسیار زیادی را به ذهن متبادر می کرد. حالا سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل سابق پرونده محمدعلی نجفی درباره پرونده قتل میترا استاد صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌بینید و می توانید علت این عزل را از سخنان این وکیل حدس بزنید.

میترا استاد با اسلحه نجفی به قتل نرسید! + فیلم

مهمترین حاشیه محاکمه محمد علی نجفی شهردار سابق تهران ، غیبت عجیب سید محمود علیزاده طباطبایی در جلسه دادگاه نجفی بود که سوالات و ابهامات بسیار زیادی را به ذهن حضار حاضر در جلسه متبادر می کرد.

غیبت پر ابهام سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل و دوست گرمابه و گلستان محمد علی نجفی در جلسه دادگاه او به گونه ای بود که در هر شات تصویر فیلمبرداران و عکاسان جای خالی او را به طرز عجیبی در کنار نجفی و تیم وکلای او گوشزد می‌کرد. این حاشیه به قدری ایجاد سوال کرد که به واسطه اهمیتی که برای خبرنگاران پیدا کرد، به متن و اصل موضوع جلسه تنه می زد و به حاشیه ای پر رنگ تر از متن تبدیل شده بود.

قبل از آغاز جلسه رسیدگی به اتهامات محمد علی نجفی که حضار بنا به رویه جاری منتظر ورود متهم و سپس قاضی به سالن دادگاه بودند، خبری به شکل شایعه در بین حضار پیچید و توجه خبرنگاران را جلب کرد. شایعه با این مضمون منتشر شد: نجفی دوست قدیمی و وکیل مدافع خود علیزاده طباطبایی را از وکالت پرونده برکنار کرده است. چند واژه ای که هیچ سنخیتی با هم نداشتند. آنهم وکیلی که وکالت پرونده های پیچیده ای را بر عهده داشته و یکی از چند وکیل انگشت شماری است که توانمندی خاصی دارد، چرا باید برکنار شود؟

همین اتفاق خبرنگاران را بر آن داشت که علت این غیبت معنادار را در قالب سوالی مشترک از یکی از نزدیکان نجفی جویا شوند و عاقبت قرعه به نام علیرضا ببری داماد نجفی افتاد.

علیرضا ببری همسر دختر محمدعلی نجفی پیش از آغاز دومین جلسه رسیدگی به اتهامات پدر زنش در حلقه خبرنگاران بر غیبت همیشگی سید محمود علیزاده طباطبایی، یکی از سه وکیل نجفی صحه گذاشت و گفت که آقای علیزاده طباطبایی از این پرونده عزل شده اند.

ببری در ادامه افزود: به دلیل رابطه دوستانه‌ای که میان آقای نجفی و علیزاده طباطبایی وجود داشت، از وی درخواست کردیم از ادامه کار و وکالت آقای نجفی استعفا دهند، اما ایشان به واسطه تعهدی که داشتند، قبول نکردند و استعفا ندادند. بنابراین با مشورتی که در بین نزدیکان صورت گرفت بنا به دلایلی که از توضیح آن معذورم، تصمیم به عزل آقای علیزاده طباطبایی گرفتیم.

حالا سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل سابق پرونده محمدعلی نجفی درباره پرونده قتل میترا استاد صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌بینید و می توانید علت این عزل را از سخنان این وکیل حدس بزنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار