کد خبر: ۸۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
پنالتی ای که شب گذشته پل پوگبا مقابل وولوز از دست داد، باعث شد تا موج جدیدی از توهین های نژادپرستانه به او در شبکه های اجتماعی راه بیفتد.

ورزش سه: پنالتی ای که شب گذشته پل پوگبا مقابل وولوز از دست داد، باعث شد تا موج جدیدی از توهین های نژادپرستانه به او در شبکه های اجتماعی راه بیفتد.

پل پوگبا در تمام روزهای نقل و انتقالات فوتبال انگلیس سوژه داغ رسانه ها بود. ستاره فرانسوی قصد جدایی از یونایتد را داشت و این موضوع را حتی علنی کرد اما در نهایت یونایتد با جدایی او و پیوستنش به رئال مادرید مخالفت کرد.

حمایت مگوایر از پوگبا مقابل توهین‌های نژادپرستانه

پوگبا ماندنی شد و در اولین بازی فصل یونایتد برابر چلسی نیز یکی از ستاره های زمین بود اما او شب گذشته در تساوی 1-1 برابر وولوز، یک پنالتی را از دست داد تا شیاطین سرخ شانس پیروزی را از دست بدهند.

در پی این اتفاق، او مورد هجوم انتقادات قرار گرفت و از دیشب توهین های نژادپرستانه زیادی در شبکه های اجتماعی متوجه او شده است.

هری مگوایر ستاره جدید منچستریونایتد در حمایت از پوگبا نوشت:« منزجر کننده. باید در شبکه های اجتماعی فکری در مورد این اتفاقات بشود. هر اکانت باید بر اساس گواهینامه یا پاسپورت ساخته شود. این اکانت هایی که هدف شان آزار رساندن به انسان هاست را مسدود کنید.»

مارکوس راشفورد مهاجم منچستر نیز در پیامی مشابه نوشت:« منچستریونایتد یک خانواده است و پل پوگبا نیز بخش مهمی از این خانواده. وقتی به او حمله می شود، یعنی به همه ما حمله شده است.»

برچسب ها: پوگبا ، مگوایر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار