کد خبر: ۸۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن در پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت خواهد بود. هواداران عامل تعیین کننده هستند و کالدرون هم تا این جا شرایط خوبی را برای تیم ایجاد و بازیکنان را به خوبی آماده کرده است

در آستانه شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر، سراغ سیدجلال حسینی رفتیم که رکورددار قهرمانی در این رقابت‌ها است و کوله باری از تجربه را بر دوش دارد.
* در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر قرار داریم و پرسپولیس در هفته نخست باید به مصاف پارس جنوبی برود. شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خدا را شکر شرایط ما خوب است. از زمانی که کادر فنی جدید آمدند خیلی زود کار را شروع کردند. کالدرون به سرعت با بازیکنان ارتباط نزدیک برقرار کرد و خودش همیشه در مراحل مختلف تمرین کنار بازیکنان حضور دارد. خوشبختانه ما تمرین‌های پیش فصل را زود شروع کردیم و تا امروز تمرینات خوبی داشته‌ایم. اولین بازی در لیگ همیشه سخت است چرا که همه تیم‌ها در شرایط بدنسازی قرار دارند و زمان می‌برد تا هر تیمی به شکوفایی فنی برسد، اما امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.
* امسال چند بازیکن قدیمی به پرسپولیس برگشته‌اند و به گفته کالدرون تیم ۱۶ بازیکن اصلی دارد. با این شرایط رقابت برای حضور در ترکیب اصلی خیلی سخت می‌شود...
بله امسال بازیکنان خیلی خوبی داریم. بازیکنانی که به ما اضافه شده‌اند هم شرایط بازی در پرسپولیس را به خوبی می‌دانند. بازی کردن در پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت است. الان بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند و همانطور که شما گفتید کار برای فیکس بازی کردن سخت است. همه باید بجنگیم برای نام پرسپولیس و امیدوارم امسال هم سال پرسپولیس باشد.
* دوران برانکو با افتخارآفرینی برای پرسپولیس تمام شد و الان کالدرون سرمربی تیم است. نظرت راجع به کالدرون، تفکرات و شخصیت او چیست؟
به هر حال برانکو مربی پرافتخاری بود و خیلی برای این تیم زحمت کشید و همه شاهد کارهای بزرگ او بودند، اما فوتبال حرفه‌ای همین است و هر آمدنی یک رفتنی دارد. کالدرون هم یک مربی کاملا حرفه‌ای است. تا این جا شرایط خوبی را برای تیم ایجاد و بازیکنان را به خوبی آماده کرده است. ما طرفداران خیلی زیادی داریم که منتظر شروع فصل هستند و امیدوارم دوباره دست به دست هم دهیم و موفقیت پرسپولیس را شاهد باشیم.
* خیلی‌ها معتقدند قرعه پرسپولیس در ابتدای فصل سخت است و در این شرایط حمایت از تیم مهم‌تر می‌شود.
اگر پرسپولیس در این چند سال تیم شد، هواداران باعث شدند. آن‌ها در این چند سال خیلی تیم را حمایت کردند و با همه اتفاقات و مشکلات و حاشیه‌ها جنگیدند. آن‌ها عامل بسیار مهم و تعیین کننده‌ای هستند. راجع به قرعه هم باید بگویم که به هر حال همه تیم‌ها باید با هم بازی کنند و کار برای همه سخت است. ما باید بازی به بازی پیش برویم و امیدارم لیگ را خوب شروع کنیم.
* به عنوان سوال آخر. قبل از شروع فصل حاشیه‌های زیادی درباره ماندن یا نماندن و همینطور بازی نکردن شما در ترکیب اصلی مطرح شد.
من مثل بقیه یک بازیکنم و فقط یک وظیفه دارم. خوب تمرین کردن و خوب بازی کردن. تصمیم در این مورد نیز با سرمربی تیم است. من همه تلاشم را می‌کنم و خود سرمربی باید تصمیم بگیرد که چه کسی در زمین باشد. برای من این حاشیه‌ها هیچ اهمیتی ندارد.

256 251

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار