کد خبر: ۸۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
  زنان همانگونه که می‌خواهند در نقش زنان فراموش نشدنی باشند دوست دارند وقتی در نقش مردان هم ظاهر می‌شوند خوب و عالی بازی کنند در اینجا زنانی را معرفی می‌کنیم که در نقش مردان بازی های خوبی ارائه دادند

  زنان همانگونه که می‌خواهند در نقش زنان فراموش نشدنی باشند دوست دارند وقتی در نقش مردان هم ظاهر می‌شوند خوب و عالی بازی کنند در اینجا زنانی را معرفی می‌کنیم که در نقش مردان بازی های خوبی ارائه دادند

 وقتی زنان در قالب مردان ظاهر می شوند

 زنان بازیگران خوش ذوق و با استعدادی هستند و می‌خواهند نه فقط به خاطر بازی شان بلکه برای نقش‌هایی که در قالبشان فرو رفته اند در یادها بمانند. درحقیقت حتی کوچک‌ترین بخش فیلم می‌تواند کل فیلم را تحت تاثیر قرار دهد و آنها همین را می‌خواهند نقش کوچکی که به یادگار بماند. جالب این است که زنان همانگونه که می‌خواهند در نقش زنان فراموش نشدنی باشند دوست دارند وقتی در نقش مردان هم ظاهر می‌شوند خوب و عالی بازی کنند در اینجا زنانی را معرفی می‌کنیم که در نقش مردان بازی های خوبی ارائه دادند.
 

بیشتر بدانید : 5 مردی که به خوبی در نقش زنان بازی کردند! + عکس


10- آماندا بیانس/ Amanda Bynes
شاید آماندا بیانس در جرگه زنان مشهور و سوپراستار‌ هالیوود جای نگیرد اما به خوبی توانست در فیلم «او مرد است» در نقش یک پسر بازی کند.
 

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,آماندا بیانس
آماندا بیانس(Amanda Bynes) در فیلم او مرد است

9- جولیا رابرتز
اگر دنبال نام بازیگران بزرگ می‌گردید نام جولیا رابرتز زیاد دور از دسترس نیست. او یکی از بالاترین دستمزدها را بین بازیگران زن ‌هالیوود دارد و همچنان با هنرش مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. او در فیلم «خوابیدن با دشمن» بسیار روان بازی کرد. چه کسی می‌تواند تغییر قیافه او را فراموش کند زمانیکه مادرش را از آسایشگاه می‌دزد تا از شر شوهر شیادش خلاص شود؟ او توجه همه بینندگان را به خود جلب کرد.

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,جولیا رابرتز
جولیا رابرتز در نقش مرد در فیلم «خوابیدن با دشمن»

8- کایرا نایتلی
 دزدان دریایی مرد می‌شوند و جزو زنانی اند که می‌خواهند تک باشند. پس در سال 2006 فیلم ماجرایی دزدان دریایی کارائیب: تابوت مرد مرده، کایرا نایتلی مجبور شد خودش را به شکل مرد درآورد تا برای پیدا کردن تابوت به داخل کشتی دزدان راهش دهند. باتوجه به یک بیلیون دلار سود که از این فیلم به گیشه سرازیر شد کایرا نایتلی در نقش یک دزد دریایی همیشه در خاطرها خواهد ماند.

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,کایرا نایتلی
کایرا نایتلی با ظاهر مردانه در دزدان دریایی کارائیب: تابوت مرد مرده

7- کامرون دیاز
بازیگران زنی هم هستند که مدت زمان طولانی در نقش یک مرد بازی کرده اند، اما فراموش شده اند. کامرون دیاز یکی از زنانی است که برای چند دقیقه کوتاه در فیلم «فرشتگان چارلی» در نقش مرد ظاهر شد اما هنوز هم یکی از بهترین صحنه‌هایی است که در آن جاسوسان برای پنهان کردن خودشان تغییر چهره می‌دهند.

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,کامرون دیاز
کامرون دیاز در فرشتگان چارلی

6- مولان
 اگرچه نمی‌توان مولان را دقیقا یک بازیگر زن نامید، Ming-Na مجبور بود صدای یک مرد را دربیاورد. اگر بخواهید به بیشتر فیلم‌هایی که زنان به جای مردان حرف زدند فکر کنید، ‌قطعا نمونه ای نخواهید یافت که بهتر از آنهایی باشد که قصه مولان را روایت کردند.

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,مولان
انیمیشن مولان

5- جولی اندروز
بازیگران کهنه کار همیشه در راس هستند و اغلبشان رکورد بازی در فیلم‌های زیادی را دارند. جولی اندروز نمونه خوبی از بازیگران همه کاره و بااستعداد است. او که نقش ویکتوریا در فیلم «ویکتور، ویکتوریا!» را داشت، لزوما به کلی مرد نبود، ‌اما در نقش مردی بازی می‌کرد که وانمود می‌کرد یک زن است و قطعا چنین نقشی از بازیگری قدرتمند چون او برمی‌آمد.  

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,جولی اندروز
جولی اندروز در ویکتور، ویکتوریا!

4. فلیسیتی ‌هافمن
شاید قرار دادن فلیسیتی ‌هافمن در این لیست کمی‌ عجیب باشد. دراصل او در فیلم Transamerica نقش مردی را بازی کرد که تغییر جنسیت داده بود، پس می‌تواینم بگوییم او نقش زنی در کفش‌های مردان را بازی کرد! با این حال در فیلم او پدر یک پسر بود و می‌خواست مورد پذیرش واقع شود و باید بگوییم بسیار عالی بازی کرد.

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,فلیسیتی ‌هافمن
فلیسیتی ‌هافمن

 3- کیت بلانشت 
بازیگرهایی هم هستند که نقش‌ هالیوودی‌های مشهور گذشته و شخصیت‌های فیلمها را بازی کردند. بااینحال کدام زنی می‌توانست نقش «باب دیلون» در فیلم «من اینجا نیستم» را بازی کند؟! کیت بلانشت بهترین بازی را انجام داد اگرچه فیلم با کارگردان‌های متعدد و سناریوهای متفاوت از زندگی باب دیلن ساخته شد، این کیت بلانشت بود که تا آخر ایستادگی کرد و اولین شخص در این فیلم است که همیشه به یاد می‌ماند.

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,کیت بلانشت
 کیت بلانشت در نقش باب دیلون

2- گوئینت پالترو
کسی می‌تواند داستان شکسپیر عاشق را فراموش کند؟ یکی از بهترین داستان‌های عشقی زمان ما، داستان زنی جوان را روایت می‌کند با بازیگری گوئینت پالترو کسی که عاشق بازیگری است. او در نمایش با تغییر قیافه نقش رومئو را بازی می‌کند و مردم را عاشق خودش می‌کند. این فیلم با نقش ویولا/ توماس داستان عشق واقعی را تعریف می‌کند و نشان می‌دهند زنان چگونه بدون ترس از عکس‌العمل دیگران می‌توانند به شکل مردان درآیند.

بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,گوئینت پالترو
 گوئینت پالترو در نقش رومئو

1- هیلاری سوانک
درظاهر طعنه آمیز می‌نماید که یک زن در نقش مرد در فیلم شکسپیر عاشق جایزه اسکار بهترین بازیگری را ببرد و درست یک سال بعد هیلاری سوانک هم با بازی در نقش مردی در فیلم «پسرها گریه نمی‌کنند» این جایزه را ببرد. اگرچه فیلم براساس داستان زندگی واقعی زنی ساخته شد که تغییر جنسیت داده بود هیلاری سوانک خیلی باورنکردنی و با نهایت استعدادش از پس این نقش برآمد و موفقیت عظیمی ‌در کارنامه هنری او به شمار می‌آمد.

 بازیگر زن,زنان در نقش مردان,بازیگران هالیوود,بازیگران زن هالیوود,هیلاری سوانک
هیلاری سوانک در پسرها گریه نمی‌کنند

 

بیشتر بدانید : همه زنان هالیوودی که در فیلمها مرد شدند!! (+عکس)

بیشتر بدانید : بازیگرانی که زیباتر از افراد واقعی که نقششان را بازی کردند به نظر می‌رسند!! (+عکس)

بیشتر بدانید : 10 بازیگری که بیشتر از نقش هایی که بازی کرده اند سن دارند! (+عکس)

بیشتر بدانید : 10 مورد از عوض شدن بازیگران در فیلمها که همه را شوکه کرد! + عکس (قسمت2)


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ/ مریم محبعلی نژاد
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار