کد خبر: ۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
نوکیا تا دو روز دیگر، مدل جدید و مقرون‌به‌صرفه خود را عرضه خواهد کرد. شما می‌تواند نوکیا 3V را با قیمت مناسب ۱۶۸ دلار خریداری کنید. همچنین، مشتریان این محصول می‌توانند از طریق یک برنامه پرداخت، گوشی هوشمند را با قیمت ماهیانه ۷ دلار به مدت ۲۴ ماه خریداری کنند.

ورود گوشی ارزان قیمت نوکیا به بازار

جزئیات گوشی‌های هوشمند نوکیا برای اولین بار در ماه مارس منتشر شد، اما در این بین هیچ حرفی در مورد تلفن‌هایی با قیمت مناسب به میان نیامد. اما شرکت HMD Global در اوایل امروز اعلام کرد که تلفن هوشمند نوکیا 3V برای خرید از شرکت مخابراتی Verizon در ۲۳ آگوست در دسترس خواهد بود. این گوشی به طور انحصاری برای Verizon است در نتیجه این تنهای جایی است که شما می‌تواند نوکیا 3V را با قیمت مناسب ۱۶۸ دلار خریداری کنید. همچنین، مشتریان این محصول می‌توانند از طریق یک برنامه پرداخت، گوشی هوشمند را با قیمت ماهیانه ۷ دلار به مدت ۲۴ ماه خریداری کنند.

برای این قیمت، نوکیا 3V یک فهرست از مشخصات مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد، که شامل صفحه نمایش عظیم ۶.۲ اینچی اچ‌دی پلاس، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 429 همراه با ۲ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت می‌شود. همچنین این تلفن هوشمند از سیستم‌عامل اندروید ۹ پای استفاده می‌کند و یک دکمه اختصاصی دستیار صوتی گوگل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هر دو شرکت تائید کرده‌اند که نوکیا 3V به مدت یک‌سال و نیم بسته امنیتی دریافت کرده و دو بروزرسانی سیستم‌عاملی تضمین شده برای آن عرضه می‌شود. در نتیجه خرید این گوشی برای کسانی که یک گوشی ارزان‌قیمت می‌خواهد بسیار گزینه خوبی است، زیرا این دستگاه با جدیدترین سیستم‌عامل عرضه شده و HMD آن را برای یکسال و چند ماه بعد بروزرسانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: نوکیا 9.1 PureView پایان امسال با فناوری 5G رونمایی می‌شود 


گوشی ارزان قیمت نوکیا در راه است

گوشی 3V دومین گوشی رده پایین نوکیا است که امسال پس از 2V توسط Verizon عرضه شده است. نوکیا مدتی از دنیای رقابتی گوشی‌های هوشمند جدید دور بود. دلیل آن هم عدم توانایی این شرکت در تطابق با بروزرسانی‌های جهان فناوری بود. اما محصولات نوکیا به تازگی توسط شرکت HMD Global به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگشته‌اند. این گوشی‌های جدید تاکنون توانسته‌اند بعضی از کاربران را راضی کنند اما باید دید که این شرکت می‌تواند با این روش افراد بیشتری را به سوی محصولات خود جذب کند؟ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار