کد خبر: ۸۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
زیر ساخت های ورزشگاه آزادی برای حضور بانوان در این ورزشگاه فراهم شده و به زودی میزبان بانوان خواهد بود.

ایرنا: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور که به میزبانی البرز در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد گفت: برای بانوان طراحی خیلی خوبی در بخش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خواهیم داشت و کارهای مثبی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ما بهترین فوتسال آسیا را در بخش بانوان داریم و فوتبال بانوان ما نیز رو به رشد است و با برگزاری المپیاد و امر استعداد یابی منتظر روزی هستیم که در فوتبال بانوان نیز در بام آسیا قرار بگیریم.

ورزشگاه آزادی میزبان حضور بانوان ایرانی می‌شود

بانوان به عنوان نیمی از سرمایه کشور در امر توسعه این مرز و بوم مورد عنایت مسئولان قرار گرفته اند و ما نیز در حال فراهم نمودن زیر ساخت های مناسب برای میزبانی از بانوان کشورمان در ورزشگاه آزادی هستیم که به زودی این امر محقق می شود.

تاج ضمن قدردانی از عملکرد هیات فوتبال البرز اظهار داشت: البرز این روزها فعال ترین استان کشور در ورزش فوتبال است و اتفاقات فوتبالی زیادی در این استان در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد : استان البرز را مرکز ثقل و آینده فوتبال کشور می دانم و شکی نیست در آینده این استان از قدرتمند ترین استان های کشور در ورزش فوتبال خواهد بود.

مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور با حضور چهار تیم به میزبانی البرز برگزار شد.

در نخستین دیدار ۲ تیم پائین جدول یعنی سایپا مشهد و جویندی شاپور دزفول به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پنج بر ۲ به سود نماینده مشهد به پایان رسید و این تیم عنوان سومی را کسب کرد.

در دومین دیدار ۲ تیم صعود کننده هیات فوتبال البرز و آویسا خوزستان به زمین رقابت رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه پر گل ۶ بر ۱ به سود نماینده خوزستان به پایان رسید.

با کسب این نتیجه خوزستان به عنوان قهرمان لیگ یک بانوان کشور و نماینده البرز به عنوان نائب قهرمان به لیگ برتر کشور صعود نمایند.

برچسب ها: مهدی تاج ، بانوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار