کد خبر: ۸۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
قیمت گوشت گوسفندی دوباره گران تر شده است و هرکیلوگرم از این محصول ۱۰۲ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان در شهر تهران به فروش میرسد .

به گزارش تسنیم، با وجود وعده های مسئولان برای کاهش قیمت گوشت قرمز اما قیمت گوشت گوسفندی نه تنها ارزان نشده بلکه گرانتر هم شده است؛ به طوری که هرکیلوگرم از این محصول ۱۰۲ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان به فروش می رسد در حالی که این محصول تا ۸۵ هزار تومان نیز طی ماه های گذشته کاهش یافته بود.

قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز سردست گوسفندی در میادین میوه و تره بار ۱۰۲ هزار تومان، گوشت گوساله سردست(لخم) ۸۲ هزار تومان و گوشت گوساله ران(لخم) ۸۵ هزار تومان است.

گوشت ران در بازار آزاد نیز ۱۱۶ هزار تومان است هر چند که این محصول در برخی از فروشگاه ها  تا ۱۳۰ هزار تومان تومان نیز به فروش می رسد. 

بنابراین گزارش قیمت هرکیلوکرم گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و در سطح شهر نیز از ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش میرسد. 

قیمت هر شانه تخم ۳۰ عددی بسته بندی شده و شناسنامه دار ریز در میادین میوه و تره بار ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان و در  فروشگاه های سطح شهر نیز ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان و هرعدد تخم مرغ ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان به فروش می رسد.

برچسب ها: گوشت گوسفندی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار