کد خبر: ۸۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه حافظ (نوبت دوم) با حضور سهامداران، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه حافظ، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس قانونی در روز یکشنبه 27 مرداد در محل دفتر ارتباطی تهران برگزار شد و صورتهای مالی سال 1397 این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، با استناد به گزارش ارایه شده هیات مدیره به مجمع و سهامداران، رشد پرتفوی بیمه ای در سال مالی1397 در مقایسه با سال 1396، 113 درصد رشد اعلام شد که این رشد در تولید حق بیمه نتیجه اتخاذ هوشمندانه و انجام برنامه ریزی های دقیق راهبردی و مناسب جهت اصلاح ساختار سازمانی و مالی شرکت و همچنین متنوع سازی پرتفوی بیمه ای،بوده است.
در این گزارش ضمن اشاره به اجرای برخی از برنامه های انجام پذیرفته در طول سال مالی 1397، از جمله بازاریابی وعقد قرارداد با بیمه گذاران عمده، تحویل و تجهیز ساختمان جدید دفتر ارتباطی تهران و انجام اقدامات و تمهیدات اولیه جهت اخذ مجوزهای مورد نیاز برای فرآیند افزایش سرمایه و ورود به سرزمین اصلی اعلام شد که در طول سال مالی 1398، شرکت بیمه حافظ مجموعه برنامه های مصوب عملیاتی و راهبردی خود را با جدیت هر چه بیشتر، اجرا خواهد نمود و در این راستا موضوع افزایش سرمایه و پیگیری جهت توسعه فعالیتهای بیمه گری به سرزمین اصلی را بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد داد.
در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی 1397 قرائت و نهایتا صورتهای مالی شرکت مورد تصویب مجمع قرار گرفت. ضمنا مجمع شرکت بر ادامه بهینه اجرای برنامه های راهبردی و بویژه افزایش سرمایه و اخذ مجوز فعالیت در سرزمین اصلی، تاکید نمود

نام:
ایمیل:
* نظر: