کد خبر: ۸۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
نصب عبارت وابستگی بانک قوامین به بانک سپه در تابلوها و نماهای شعب سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، پیرو ابلاغیه کمیته پروژه ادغام در شبکه بانکی کشور مبنی بر الصاق عبارت وابستگی بانک های ادغام شونده به بانک سپه، اجرای فرآیند مذکور در تابلو ها و کلیه نماهای فیزیکی بانک قوامین در سراسر کشور آغاز و تا اول شهریور ماه به پایان می رسد.
پس از ابلاغ موضوع الصاق عبارت وابستگی پنج بانک مشمول طرح ادغام به بانک سپه توسط کمیته یاد شده، موضوع مذکور از 29 مردادماه در بانک قوامین آغاز و تا اول شهریورماه سال جاری عملیاتی می گردد. مدیرعامل بانک قوامین ضمن تشکر از همراهی مشتریان و ذینفعان بانک در تمام مراحل ادغام تاکنون، عمومی سازی موضوع ادغام از طریق نمادهای فیزیکی بانک های مشمول را نقطه عطفی در این پروژه ملی دانست. دکتر تقی نتاج با اشاره به اینکه اقدام مذکور موجب هم افزایی و ارایه خدمات بهتر و مطمئن تر برای مشتریان می شود، افزود:
الصاق عنوان بانک قوامین وابسته به بانک سپه به موجب مصوبه کمیته ادغام تا اول شهریور ماه به پایان می رسد و مشتریان محترم این بانک مراودات و مکاتبات مالی خود را هم چون گذشته و صرفا با عبارت جدید "بانک قوامین وابسته به بانک سپه" در شعب سراسر کشور ادامه خواهند داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: