کد خبر: ۸۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
در بازار ارز، طلا و سکه امروز شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و ۱۲۵ هزار تومان است که ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت دارد. سکه طرح قدیم نیز ۲۰ هزار تومان ارزان شده و چهار میلیون و ۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود که ۳۰۰۰ تومان نسبت به دیروز ارزان شده است.

قیمت هر قطعه نیم‌سکه با کاهش ۱۰ هزار تومانی دو میلیون و ۱۳۰ هزار تومان است اما ربع سکه ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد و یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر قطعه سکه یک گرمی هم ۴۰ هزار تومان ارزان شده و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که هر اونس طلا در بازار جهانی ثبات تقریبی داشته است.

در بازار ارز نیز قیمت‌ ها با کاهش همراه شده است، بر همین اساس بانک‌ها امروز (سوم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۱۷ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۳۰۰ تومانی همراه بوده است.

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۵۱۰ تومان خریداری شد که نسبت به روز گذشته حدود ۵۰۰ تومان کاهش یافته است. قیمت خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۷۹۳ تومان اعلام شد.

ارز مسافرتی هم ۱۰۰ تومان ارزان شد و با احتساب کارمزد حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مسافران قرار گرفت.

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار تومان فروختند که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار