کد خبر: ۸۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
فرشاد مقیمی معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.این در حالی بود که علی ربیعی، سخنگوی دولت هفته گذشته در نشست خبری هفتگی خود با رسانه ها اعلام کرد: چون مدیرعامل ایران خودرو عمدی و بدون هماهنگی قیمت خودرو را افزایش داد، برکنار می شود و فردی به نام علی آبادی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو شروع به کار خواهد کرد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو شد

فرشاد مقیمی معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.

این در حالی است که علی ربیعی، سخنگوی دولت هفته گذشته در نشست خبری هفتگی خود با رسانه ها اعلام کرد: چون مدیرعامل ایران خودرو عمدی و بدون هماهنگی قیمت خودرو را افزایش داد، برکنار می شود و فردی به نام علی آبادی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو شروع به کار خواهد کرد.

مقیمی پیش از این معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بوده است که آبان ماه سال ۹۷ به سمت معاونت صنایع وزارت صمت منصوب شده بود.

هفته گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت که خبر برکناری یکه زارع از مدیرعاملی ایران خودرو را مطرح کرده بود، عباس علی آبادی مدیرعامل مپنا را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرده بود، که ظاهرا به دلیل اختلافاتی که وجود داشت، این گزینه قطعی نشد و سرانجام از بین گزینه‌های جدید، فرشاد مقیمی معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.

یکه زارع از سال ۹۲ مدیریت ایران خودرو را در اختیار داشت و بعد از ۶ سال از این شرکت خودروسازی رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار