کد خبر: ۸۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران به همراه نجدي، مدير امور استان ها در سفر به استان فارس از شعب فسا، داراب ، و جهرم بازديد کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدیدها، تليکاني در جمع همکاران شعب ضمن تاکيد بر تلاش جمعي براي تحقق اهداف تدوين شده در سال ۹۸ اظهار داشت: بانك قرض الحسنه مهر ايران در سيستم بانكي كشور جايگاه ويژه و رفيعي دارد و لازم است تا تمامي همكاران بيش از پيش براي ارتقاي برند بانك تلاش كنند.
وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را از نکات مهم و اساسی در بانکداري قرض الحسنه دانست و ضمن بررسي وضعيت منابع، مصارف و مطالبات شعب گفت: توجه به بازاريابي و گسترش ارائه خدمات بانکداري الكترونيك نقش به سزايي در دستيابي به سهم بيشتري از بازار شبكه بانكي كشور دارد .
وی رعایت اصول مشتری مداری را گامي موثر براي وفادار کردن مشتريان دانست و تاکيد کرد: سازماني که احترام به مشتريان را سرلوحه كار خود قرار دهد هميشه موفق خواهد بود.
در ادامه، نجدی نیز با اشاره به وضعیت منابع شعب در جمع همکاران گفت: کارکنان شعب برای انجام بازاريابي و جذب منابع قرض الحسنه بايد با بکارگيري تمام ظرفيت هاي موجود و با همكاري مشترك عمل نمايند تا ضمن حفظ مشتريان موجود با هم انديشي و هم افزايي زمينه هاي همكاري با سازمان ها و شركت هاي خصوصي و دولتي را نيزفراهم كنند.
وی ادامه داد: شهرستان های فسا ، جهرم و داراب دارای ظرفیت هاي بالقوه خوبي هستند که بايستي از اين پتانسيل ها در تجهيز منابع شعب استفاده شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: