کد خبر: ۸۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با بستنی از رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهوری ترکیه میزبانی کرد. آنها در نمایشگاه بین‌المللی هوافضای «ماکس ۲۰۱۹» حضور داشتند.

پوتین پول بستنی اردوغان را حساب کرد + ویدئو

رئیس‌جمهوری روسیه در حاشیه بازدید از یک نمایشگاه برای همتای ترکیه‌ای خود بستنی خرید.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با بستنی از رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهوری ترکیه میزبانی کرد. آنها در نمایشگاه بین‌المللی هوافضای «ماکس ۲۰۱۹» حضور داشتند.

پوتین و اردوغان در این نمایشگاه از جنگنده جدید روسیه سوخو ۵۷ بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید، پوتین برای اردوغان بستنی می‌خرد. رئیس‌جمهوری ترکیه از پوتین می‌پرسد «پول (بستنی) من را حساب می‌کنی؟» که پوتین پاسخ می‌دهد «حتماً، مهمان من هستی.»

رئیس جمهور روسیه با نزدیک شدن به بخش بستنی از فروشنده درخواست خرید بستنی کرد. فروشنده گفت: "انتخاب ها متفاوت است: بستنی لیوانی ، بستنی مخروط ، لیوان شکلات ، بستنی خامه با  پسته. بستنی وانیلی موجود است".

مترجم شروع به ترجمه سریع نام های بستنی برای اردوغان کرد. پوتین روی پیشخوان خم شد و خود بستنی انتخاب کرد. او گفت: "به من بستنی وانیلی بدهید" و بستنی را به اردوغان داد. رئیس جمهور سپس گفت بستنی کره ای برای من است".

فروشنده پرسید: "با شکلات یا خامه؟"

پوتین خندید: "هر دو".

فروشنده به سرعت کل مبلغ خرید را محاسبه کرد - 210 روبل. پوتین  اسکناس ها را از جیب خود بیرون آورد که  پنج هزار روبلی ، هزار روبلی و دویست روبل با تصویر کریمه در آن بود. او پنج هزار روبل را به فروشنده داد. وی به رئیس وزارت صنعت و تجارت دنیس مانتوروف گفت: "ما بقی را به وزیر بدهید. این پول به منظور توسعه حمل و نقل هوایی خرج خواهد شد"

وزیر خندید و گفت: "از سخاوت شما متشکرم."

اردوغان بستنی را باز کرد و بلافاصله آن را امتحان کرد ؛ پوتین نیز یک فنجان شکلات نیز خرید. رهبر روسیه دوباره رو به بستنی فروش گفت: "همه را به خوردن بستنی دعوت می کنم". و اعضای هر دو هیئت با عجله شروع به انتخاب بستنی خود کردند.

برچسب ها: پوتین ، اردوغان ، بستنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار