کد خبر: ۸۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
صادر نشدن کارت بازی برخی از بازیکنان استقلال، اتفاقی که برای میلیچ در فرودگاه رخ داد و چند اتفاق دیگر باعث شد تا جریان پشت پرده در استقلال فعال‌تر از گذشته اقدام به تخریب فضای درونی باشگاه استقلال برای مربی ایتالیایی کنند تا استراماچونی از استقلال فراری شود.

چه کسی پشت‌ پرده فراری دادن استراماچونی از استقلال است؟

تلاش‌های پشت پرده برای فراری دادن آندره‌آ استراماچونی از استقلال ادامه دارد و سرمربی ایتالیایی هر روز بیشتر از گذشته از حضور در تیم پرطرفدار استقلال نا امید می‌شود.

به گزارش تجارت انلاین از فارس، روزی که آندره‌آ استراماچونی برای هدایت استقلال به تهران سفر کرد در اولین گفت‌و‌گوی تلویزیونی خود به نکاتی اشاره کرد که نگاه مخاطبان فوتبال و همچنین هواداران استقلال را به خود جلب کرد.

این مربی در بخشی از صحبت‌های خود در شبکه 5 سیما گفت: وقتی از باشگاه استقلال با من تماس گرفتند آمادگی نداشتم ولی اطلاعات را جمع آوری کردم.از کسانی که از فوتبال آسیا خبر داشتند اطلاعات گرفتم. من به فوتبال ایران احترام می گذارم ولی فکر نمی کردم در فوتبال ایران کار کنم.

اولین چیزی که از ایرانی‌ها دیدم خوشامدگویی واقعی و طبیعی بود. مردم اینجا از قلبشان مهربانی دارند و از تمام وجود محبت می‌کنند. من فکر می‌کردم اینجا از گرما نتوانم نفس بکشم ولی هوای اینجا خوب است. غذای اینجا هم خوب است. البته ترافیک اینجا خیلی زیاد است اما بعضا روان می شود ولی جمعیت ایران هم زیاد است.

این صحبت‌های استراماچونی و روحیه جنگجویانه‌ای که وی در تمرینات استقلال از خود نشان داد نگاه طرفداران استقلال را به خود جلب کرد اما با گذشت 2 ماه حالا کار به جایی رسیده که سرمربی ایتالیایی به صورت پنهان اعلام کرده می‌خواهد از استقلال جدا شود.

البته استراماچونی در نشست خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی اعلام کرد که در اینجا افرادی با وی مشکل دارند اما او می‌ماند و می‌جنگد اما ظاهرا تلاش های پشت پرده برای فراری دادن استراماچونی از استقلال تمام شدنی نیست.

سرمربی ایتالیایی استقلال که به دلیل سکوتش در تعطیلات پیش فصل نشان داد مربی نیست که اهل وعده‌دادن باشد و یا شلوغ بازی کند به یکباره در نشست خبری بعد از بازی تبریز طغیان کرد و ابتدا به نبود مترجمش ایراد گرفت و سپس مدعی شد افرادی هستند که با وی مشکل دارند و اگر این موضوع درست است بهتر است رو در رو به وی این مشکلات را بگویند.

اما سوال اینجا است که چه کسانی با استراماچونی مشکل دارند؟ بعد از بازی با ماشین‌سازی کسی علیه این مربی موضع گیری نکرده و حتی تمامی پیشکسوتان استقلال از این مربی حمایت کردند. مدیرعامل باشگاه استقلال هم سکوت کرد و حرفی در مورد شکست مقابل ماشین‌سازی نزد.

از طرفی میرشاد ماجدی هم روز گذشته به حمایت از سرمربی استقلال پرداخت و مدعی شد باخت در هفته اول ملاک ارزیابی نیست و مدیران باشگاه از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنند. پس چه کسی با سرمربی استقلال می‌تواند مشکل داشته باشد؟

ظاهرا طی هفته‌های اخیر از بیرون از باشگاه به سرمربی استقلال اطلاعاتی داده شده که ذهن این مربی را درگیر کرده است.به نظر می‌رسد افرادی که در حال حاضر در این باشگاه سمتی ندارند سعی دارند به هر شکل ممکن به سرمربی استقلال القا کنند فضای کار در این تیم برای وی مهیا نیست و حتی به استراماچونی عنوان شده اعضای هیات مدیره استقلال هم به زودی استعفا می‌دهند و مدیرعامل باشگاه هم رفتنی است و همه اینها باعث می‌شود تا او در استقلال تنها بماند.

مسئولان باشگاه استقلال هم متوجه شده ‌اند ممکن است مترجمی که در ابتدای فصل به استخدام باشگاه در آمده اطلاعات درون تیم را به افراد بیرون از باشگاه منتقل کند و به همین دلیل سعی کردند با استخدام یک مترجم جدید حواشی را در اطراف استراماچونی کم کنند اما از آنجا که جریانی در پشت پرده هر روز روی ذهن سرمربی استقلال کار می‌کند او روی ماندن مترجمش تاکید کرده و به نوعی به مسئولان باشگاه پالس مثبت نشان نمی‌دهد.

در این بین صادر نشدن کارت بازی برخی از بازیکنان استقلال، اتفاقی که برای میلیچ در فرودگاه رخ داد و ... باعث شد تا جریان پشت پرده در استقلال فعال‌تر از گذشته اقدام به تخریب فضای درونی باشگاه استقلال برای مربی ایتالیایی کنند اما به نظر می‌رسد طی روزهای آینده و بعد از پرداخت پول به بازیکنان و گذر از دیدار با فولاد سکوت مدیران استقلال نسبت به اتفاقات گذشته شکسته شود.

روز گذشته هم باشگاه استقلال در بخشی از اطلاعیه‌اش به صورت مستقیم به این موضوع اشاره کرد و نوشت:این آخرین هشدار به حاشیه‌سازانی است که رد پا و نشانی‌شان بیش از گذشته برای هواداران واقعی استقلال مشخص شده و در صورت تکرار این شیطنت‌ها از طریق پلیس فتا و نهادهای ویژه نظارتی،اقدامات لازم انجام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار