کد خبر: ۸۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
پرونده جنجالی محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران با آزادی او از زندان وارد مرحله‌ای تازه شد. او باید یکبار دیگر و این بار با لباس شخصی از جنبه عمومی جرم به میز محاکمه باز گردد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: حمیدرضا گودرزی، وکیل نجفی در توضیح آزادی او گفت: دادگاه با قرار وثیقه یک میلیاردتومانی نجفی موافقت کرده‌است و او روز گذشته از زندان اوین آزاد شد و به خانه بازگشت. گودرزی گفت: پرونده موکلش در نوبت ارسال به دیوان عالی کشور قرار دارد و تا چند روز آینده برای بررسی حکم صادر شده به دیوان عالی کشور فرستاده می‌شود.
براساس این گزارش نجفی پس از جلب رضایت اولیای‌دم از مجازات قصاص فاصله گرفت. بنابراین پرونده پس از بررسی در دیوان عالی کشور به شعبه رسیدگی کننده ارجاع می‌شود و برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم در نوبت رسیدگی قرار می‌گیرد. در صورتی که دادگاه وی را به حبس محکوم کند و حکم صادر شده قطعیت پیدا کند وی به زندان باز خواهد گشت با این حال تصمیم در این مورد در صلاحیت شعبه نهم دادگاه کیفری‌یک استان تهران است. محمدعلی نجفی هفتم خرداد‌ماه امسال همسر دومش میترا استاد را با اصابت گلوله به قتل رساند و جنجالی‌ترین پرونده سال را رقم زد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار