کد خبر: ۸۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
«زمانیکه آقا می گویند اقدام انگلیس بی جواب نمی ماند تنها ۴۸ ساعت بعد کشتی انگلیس توقیف می شود. اینها نسخه هایی است که رهبر انقلاب صادر کردند و دقیق اجرا شد».

وقتی هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی آمریکایی ها که قرار است جایگزین هواپیمای یو ۲ بشود توسط رزمندگان نیروی هوافضای سپاه سرنگون می شود آمریکا یی ها نه تنها اقدامی علیه ما نکردند از ما به خاطر نزدن هواپیمای پی ۸ مورد تقدیر هم قرار گرفتیم.

به گزارش عصر ایران به نقل از فارس، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز با بیان این مطلب گفت: این اتفاق به خاطر تبعیت از ولایت ‌ و اجرای فرامین رهبری افتاده است. 

وی‌تصریح کرد: زمانی‌که آقا گفت ما به دشمن سیلی می زنیم چهار ساعت بعد نیروهای موشکی مقرهای داعش را از بین می برند. زمانیکه ایشان می گویند اقدام انگلیس بی جواب نمی ماند تنها ۴۸ ساعت بعد کشتی انگلیس توقیف می شود. اینها نسخه هایی است که رهبر انقلاب صادر کردند و دقیق اجرا شد. همین نسخه ها در رابطه با سایر بخش ها هم صادر شده است. اینها هنوز باور نکردند که اروپایی ها هم بخشی از نقشه شیطانی آمریکایی هستند و بنا دارند تا ما را از خارج ساختار برجام بترسانند و سایه جنگ را به عنوان چاشنی این موضوع مطرح کردند.

سردار حاجی زاده عنوان کرد: یک عملیات روانی گسترده به راه انداختند که قرار است جنگ علیه ما به راه بیافتد حتی سرویس های اطلاعاتی دوست هم به ما می گفتند قرار است به شما حمله شود اما ما می دانستیم که این اتفاق نمی افتد.‌ این حربه ای بود تا ما پای میز مذاکره بر گردیم. زمانی این سایه جنگ بر طرف شد که پهپاد آمریکایی سرنگون شد. ما این اطمینان را داشتیم که اگر اولین خطا از آنها سربزند مقرها و پایگاههایشان در پیرامون خود را مورد هدف قرار می دادیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تاکید کرد: آنها می دانستند اگر اقدامی بکنند با پاسخ ما روبرو می شوند و باید پا به پای ما جلو بیایند. برای اولین مرتبه برای مردم دنیا این یقین حاصل شد که قدرت آمریکا پوشالی است. همه این موفقیت ها با عمل به تدابیر حضرت آقا بدست آمده و برگفته از سلام ناب است. این روش نشان داده است که همه مشکلات قابل حل است و مشکلات امروز ما ناشی از حضور برخی غربگرا در مسندها است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار