کد خبر: ۸۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران با اشاره به موفقيت هاي بانک در ۲ سال گذشته و ۵ ماهه سال جاري گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران در سيستم بانكي جايگاه رفيعي دارد و دليل آن تلاش دسته جمعي كاركنان و مديران بانك در سراسر كشور است كه مي توانند اين مرتبه را ارتقاء دهند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، حسن تلیکانی در سفر به استان فارس جلسه ايي با حضور نجدي مدير امور استان ها ، رحيمي رئيس اداره کل مبارزه با پولشويي و تمامي کاركنان شعب و دواير ستادي اين استان برگزار كرد.
وی در این همایش با اشاره به عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران بيان داشت: اين بانک، داراي منابع انساني غني با پتانسيل هاي بالقوه اي است که بايد از اين ظرفيت ها در جهت معرفي بيشتر بانك به مردم ، توسعه خدمات و حل مشكلات و برداشتن موانع براي دستيابي به اهداف سازماني استفاده كرد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن تشریح ريسک اعتباري و ريسک نقدينگي راهکارهايي به منظور جذب منابع بيشتر و دستيابي به بازارهاي هدف ارائه نمود و خاطر نشان ساخت: تمامي كاركنان در رده هاي مختلف سازمان بايد با تلاش همه جانبه سهم بانك از منابع قرض الحسنه شبكه بانكي كشور را افزايش دهند.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز گفت: تعامل صف و ستاد یکي از مهمترين عوامل موفقيت و ادامه حيات يک بانک مي باشد و سازماني همواره موفق است و به اهداف عاليه خود دست مي يابد که تمامي كاركنان آن در جهت رسيدن به اهداف مشترك مجموعه تعامل و همكاري مداوم داشته باشند.
نجدی ادامه داد: ما باید از تمام ظرفیت ها در استان به منظور برقراری تعامل بيشتر و پشتيباني همه جانبه در جهت رسيدن به اهداف متعالي سازمان استفاده کنيم تا بدينوسيله ضمن بررسي مشکلات موجود راهکارها و برنامه هاي شعب در راستاي رسيدن به اهداف سازمان را مورد بررسي قرار دهيم.
بنا بر این گزارش، مشارکت تمامی پرسنل شعب و دوائر ستادی در امر بازاریابي و جذب منابع جديد و مطلوب، معرفي و استفاده از طرح هاي بانک، تعيين بازارهاي هدف سازماني، کنترل و کاهش مطالبات و ارائه پيشنهادات، ايده و راهكارهاي عملياتي توسط كاركنان از ديگر موضوعاتي بود كه در اين جلسه مطرح شد.
شایان ذکر است، در ابتدای این جلسه رحیمي رئيس اداره کل مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم مطالبي را در خصوص راه کارهاي پايين آوردن ريسک در بانك قرض الحسنه مهر ايران ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: