کد خبر: ۸۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
نیمار آماده است تا پس از عدم توافق بین دو باشگاه پاریسن ژرمن و بارسلونا برای فصل آینده نیز به حضور خود در تیم فرانسوی ادامه دهد

نیمار آماده است تا پس از عدم توافق بین دو باشگاه پاریسن ژرمن و بارسلونا برای فصل آینده نیز به حضور خود در تیم فرانسوی ادامه دهد

توافق نیمار و پاریسن ژرمن برای ادامه همکاری

بارسلونا امیدوار بود که بار دیگر ستاره برزیلی را که دو سال پیش با امضای قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از این تیم جدا شده بود، پیش از بسته پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.

اسکای اسپرت خبر داده که این انتقال نهایی نشده چرا که باشگاه فرانسوی حاضر به کاهش خواسته های خود برای فروش این بازیکن نشده است. در این میان نیمار حتی اعلام کرد که حاضر به پرداخت 20 میلیون یورو برای انتقال به بارساست اما این موضوع از سوی مدیران پی اس جی پذیرفته نشد.

علاقه نیمار به ترک پاریس بر کسی پوشیده نیست اما گفته می شود که او حالا با باشگاه برای ادامه همکاری در فصل آینده به توافق رسیده و پذیرفته که حضور در بارسلونا در این فصل ممکن نیست.

ستاره تیم ملی برزیل که هنوز در فصل جدید برای تیم توماس توخل به میدان نرفته، آماده است تا روز یکشنبه برای همراهی با تیم ملی برزیل به میامی سفر کند. اسکای معتقد است که او پس از بازگشت به تعهدات ذکر شده خود در قرارداد با پاریسن ژرمن عمل کرده و این تیم را همراهی خواهد کرد.

بدین ترتیب احتمالا این بازیکن در بازی بعدی قهرمان لیگ فرانسه برابر استراسبورگ به میدان خواهد رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


برچسب ها: نیمار ، پاری سن ژرمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار