کد خبر: ۸۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
مديرعامل شرکت بیمه کوثر در دور دوم سفرهای استانی خود، با نمايندگان و كارکنان سرپرستي استان فارس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار با بیان اینکه در آينده نزديك، سرعت قطار توسعه شركت بيمه كوثر بيشتر مي‌شود، افزود: اين امر با به‌كارگيري برنامه‌ها و نرم‌افزارهاي جديد و به‌روز محقق مي‌شود و قطعا كساني كه با اين شرايط خود را تطبيق ندهند از چرخه رقابت و صنعت بیمه حذف خواهند شد.
وی با بیان اینکه مدیران سرپرستی‌بيمه كوثر بايد به بحث نظارت و پيگيري امور و مسایل نمايندگان بپردازند، تاکیدکرد: فروش بیمه‌نامه باید فقط توسط نمايندگان انجام شود و در سرپرستی‌ها و ستاد شركت به صفر برسد.
مديرعامل شرکت بیمه کوثر با تاكيد بر اینکه مدير سرپرستی جایگاه و حکم مديرعامل شركت را در استان دارد، تصریح كرد: مدير سرپرستی بايد اختيار داشته باشد تا بتواند تصميم بگيرد و اختيار مدیران بايد تا ٩٠درصد اختيار مدیران ستاد افزايش يابد و عمده تصميم‌ها باید در سرپرستی‌ها گرفته شود.
مشعلچی با بيان اينكه سود مشاركت در فروش به نمايندگان تعلق مي‌گيرد، عنوان كرد: نمايندگان می‌توانند با بررسي عملکردشان نسبت به جذب پرتفوهاي خوب و سودده اقدام كنند و در پايان سال سود مشاركت دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه نماينده، در فروش و سود مشاركت و همچنین در گرفتن كارمزد بالا نقش اصلي را دارد، گفت: رويكرد شركت بيمه كوثر نیز در سه سال آينده كاملا نماينده محور خواهد بود، ضمن اینکه حداکثری کردن كارمزد نمايندگان و به‌ویژه نمايندگان برتر برابر آیین‌‎نامه‌ها و دستوالعمل‌های بیمه مرکزی جزو برنامه‌هاي آتي شركت است.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به برنامه‌هاي ديگر شركت در سال‌هاي آتي، گفت: تفويض پرداخت خسارت به نمايندگان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال‌های آینده است به‌نحوي كه نمايندگان مي‌توانند با استخدام ارزيابان رسمی خسارت بيمه‌اي در امر پرداخت خسارت نيز فعالیت كنند.
گفتنی است در این سفر، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیران بازرسی و اداری و پشتیبانی مدیرعامل شرکت را همراهی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: