کد خبر: ۸۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان خبرداد:
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان با تاکید بر ضرورت ارتباط موثر با مشتریان برای گرفتن بازخورد مناسب در کمترین زمان ممکن گفت: این کار برای ارتقا مستمر کیفیت محصولات و ایجاد تنوع در گرید محصولات بر اساس نیاز مشتریان و خدمات پس از فروش انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان صالح احمدی در بازدید از شرکت مهندسی صنعت و تولید جمع‌ساز با تاکید براینکه این اقدام در راستای عمل به وعده‌ها انجام می‌شود،ادامه‌داد: ارتباط مستقیم با مشتریان و برنامه پایش و بررسی مشکلات فنی پس از فروش و ارائه بازخورد به طور مداوم ضروری است.
در این بازدید هنری مدیرعامل شرکت مهندسی صنعت و تولید جمع‌ساز با بیان اینکه طی بیش از 20 سال تجربه، تبدیل به یکی از سرآمدان صنعت چراغ خودرو شده‌اند، گفت:این شرکت بیش از 150 محصول برای سطح متنوعی از ابزار روشنایی خودرو در حال عرضه دارد که هرکدام از آنها مطابق با سطح بالاترین استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید می‌شوند.
هنری افزود : تولید پلیکربنات در کشور پشتوانه خوبی در زنجیره تامین برای شرکت‌های چراغ‌ساز است که نیاز به واردات آن را مرتفع می‌سازد .
لازم به ذکر است در تیر ماه سال جاری با دعوت مدیر عامل پتروشیمی خوزستان مشتریان داخلی این شرکت از سایت‌ها و آزمایشگاه بازدید و با مدیران از این شرکت رو در رو مذاکره کردند.
صالح احمدی در این بازدید از ساماندهی امور مشتریان و برقراری ارتباط موثر با آنها برای گرفتن بازخورد مناسب در کمترین زمان ممکن برای ارتقا مستمر کیفیت محصولات و ایجاد تنوع در گرید محصولات بر اساس نیاز مشتریان و خدمات پس از فروش خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: