کد خبر: ۸۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با حضور در اداره کل تأمین اجتماعی گیلان از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به بیمه شدگان و نحوه ارائه خدمات میز خدمت این اداره کل قرار گرفت. دکتر سالاری را در این بازدید ارسلان زارع استاندار جدید گیلان همراهی می کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جریان این بازدید گفت: هدف از اجرای میز خدمت این است که مراجعه کننده با حضور در میز خدمت شعب یک خدمت را بصورت جامع و کامل دریافت کند و نیاز به مراجعه به سایر واحدها نداشته باشد.
وی در نشست با مدیران استانی تامین اجتماعی گیلان نیز حاضر شد و در این نشست گفت: کارگران ساختمانی واقعی را باید شناسایی کنیم تا آنها از خدمات بیمه برخوردار شوند.
دکتر سالاری اظهار داشت: درخصوص تسهیل در تهاتر مطالبات این سازمان دستورالعمل ویژه ای با اختیارات خاص به استانها ابلاغ خواهد شد . تلاش می کنیم تا پایان مهرماه هزینه های درمانی جاری مراکز طرف قرارداد را به روزرسانی کنیم و برای پرداختهای به روز مراکز طرف قرارداد شرایطی را لحاظ کرده ایم و نشستهایی نیز در این خصوص با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشته ایم .
دکتر سالاری با اشاره به اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان گفت: سازوکارهایی برای کارفرمایان خوش حساب اندیشیده شده است .
استاندار گیلان نیز در این نشست از خدمات‌رسانی تأمین اجتماعی در بخش‌های مختلف بیمه‌ای و درمانی قدردانی کرد و خواستار تقویت بیشتر ارائه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری در مراکز بیمه‌ای و ارتقاء بخش‌های درمانی شد.
ارسلان زارع گفت: در آخرین ارزیابی دستگاههای خدمت رسان استان گیلان به لحاظ رضایتمندی مراجعان ، تامین اجتماعی در جایگاهی بالا قرار گرفت که این مهم حاصل خط مشی دکتر سالاری در توجه به کرامت انسانی و پاسخگوئی به ارباب رجوع است که از این حیث از وی و همکاران شان در قدردانی می کنم .
در ادامه این سفر، دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان خدمات و تعهدات این سازمان را تشریح کرد. همچنین دکتر سالاری در سفر به گیلان با آیات عظام رودباری و قربانی از علمای استان نیز دیدار و گفتگو کرد. در این دیدارها ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای دکتر سالاری در زمان تصدی استانداری گیلان ، برای وی در مسئولیت جدید نیز تداوم توفیق و عزت آرزو شد.
گفتنی است، دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور شرکت در مراسم معارفه استاندار جدید گیلان عصر روز یکشنبه وارد این استان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: