کد خبر: ۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ايسنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ا‌ی استان تهران از افتتاح بزرگترین مرکز آموزش خدمات فنی و مهندسی و پس از فروش گلدیران در خاورمیانه و ایران با اشتغال سالانه هزار نفر از جویندگان کار خبر داد.

حمیدرضا خانپور با اشاره به آموزش خدمات پس از فروش این مرکز تخصصی در زمینه محصولات خانگی، صوتی و تصویری ، اظهار کرد: مشتری مداری و رضایت خریداران، استانداردسازی خدمات پس از فروش، جلوگیری از ورود کالاهای متفرقه و قاچاق و اطلاع رسانی به مصرف کنندگان درباره نحوه کار با کالاهای موجود از مهمترین اهداف افتتاح مرکز آموزش و خدمات پس از فروش است.

وی با تأکید بر آموزش تولیدکنندگان به منظور تسهیل و تسریع در امر انجام خدمات در راستای جلب رضایت مشتریان، افزود: با ارائه آموزش‌های مهارتی در زمینه افزایش کیفیت، امنیت و سرعت خدمات پس از فروش، تصویر ذهنی مشتریان و بازارهای هدف از خدمات پس از فروش نیز ارتقا می‌یابد.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با انعقاد تفاهم‌نامه و تجهیز یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای توسط شرکت فنی و مهندسی گلدیران، سالانه 1000 نفر از جوانان جویای کار آموزش‌های لازم و مهارتهای فنی و حرفه‌ای جهت استفاده، راه‌اندازی، حفظ و نگهداری محصولات گلدیران را فرا می‌گیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار